| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 0 głosów - 0 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					Pęknieta głowica Komar 2351
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		seler1500 
 
 
		
			Kątówka robi bzzz 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 1,968 
Imię: seler 
Skąd: PL 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Pęknieta głowica Komar 2351 
			 
			
				Dalej podtrzymuję, że benzyny w stanie ciekłym tam nie ma i nie będzie. Wlewając paliwo do komory korbowej mogłeś narazić silnik na wiele uszkodzeń, na szczęście poległa tylko głowica. Nie popełniaj więcej tego błędu. Jeśli silnik nie pali, szukaj przyczyny w zapłonie lub gaźniku, gwarantuję Ci, że silnik w pełni zalany paliwem w stanie ciekłym prędzej pęknie (jak głowica), niż odpali. Opisz dokładnie jak się zachowuje przy próbie uruchomienie, ale pierw wylej wszystko z komory korbowej. Najpierw sprawdź kranik, króciec paliwa gaźnika, zawór iglicowy, dysze, simeringi na wale.  
Pozdrawiam, Rafał 
P.S. żaden pan, jak już to "młody"   
			 
			
			
 
Serwis ACO pod wezwaniem świętego nikasilu
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-04-2018 22:37:45 przez seler1500.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 24-04-2018 22:37:26 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 1 osoba postawiła piwo seler1500 za ten post:1 osoba postawiła piwo seler1500 za ten post. 
		rafi555 (04-25-2018)
	 | 
 
 
	
		
		Dawdzio 
 
 
		
			Hold my mustache! 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 2,661 
Imię: Dawid 
Skąd: Chojnów (DLE) 
Pojazd: Inny Romet 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Pęknieta głowica Komar 2351 
			 
			
				Ja się wcale Selerowi nie dziwię. Przeczytałem twój temat jako jeden z pierwszych, kiedy jeszcze nie było żadnej odpowiedzi. Nie napisałem nic tylko dlatego, bo pomyślałem, że tak normalnie, zwyczajnie... jaja sobie z nas robisz. 
Poza tym zwykle staram się, zresztą nie tylko ja, wszyscy próbujemy dokładnie tłumaczyć w czym problem, nawet jak komuś się nie chce ruszyć, żeby zrobić zdjęcia czy nawet łaskawie opisać dokładnie o co mu chodzi. Dopytujemy, kombinujemu i marnujemy tylko czas zamiast dawno rozwiązać problem.  
Zresztą wybacz, ale na twoim aktualnym poziomie wiedzy to daleko nie zajedziemy, żaden z nas Salomonem nie jest. 
Poczytaj trochę o budowie i działaniu silnika, dwusuwowego w szczególności. Wrócimy do tematu, kiedy cylinder przestanie być dla ciebie jedynie "obudową tłoka", bo póki co możesz narobić tylko więcej szkód. 
 
Swoją drogą był tu już taki jeden, co mu się nasza piaskownica nie podobała...   
			 
			
			
 
Wzmożona kontrola społeczna złomowisk podstawą sukcesów w zdobywaniu interesującego mienia.
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-04-2018 22:50:27 przez Dawdzio.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 24-04-2018 22:49:39 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 2 użytkowników postawiło piwo Dawdzio za ten post:2 użytkowników postawiło piwo Dawdzio za ten post. 
		rafi555 (04-25-2018), seler1500 (04-24-2018)
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |