| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 0 głosów - 0 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					Problem z silnikiem 023
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		Quake96 
 
 
		
			Pyr pyr, wrum, wrum :D 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 2,790 
Imię: Piotr 
Skąd: Bydgoszcz 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Problem z silnikiem 023 
			 
			
				Jeszcze jeden głupkowaty post, a będę karał surowiej. Nie jest to groźba, a informacja. Najpierw jeden głupio-mądry post, który tylko usunąłem, a teraz kolejne dwa głupkowate posty, które już odpowiednio nagrodziłem. 
 
To nie temat do śmieszkowania. Kolega szuka pomocy, więc jak nie macie nic do powiedzenia, to lepiej już nic nie piszcie. 
 
Ten post ma zakończyć te śmieszkowanie. Proszę o pisanie tylko na temat.
			 
			
			
 
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat! 
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy... 
 
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach 
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 24-10-2017 18:22:48 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 1 osoba postawiła piwo Quake96 za ten post:1 osoba postawiła piwo Quake96 za ten post. 
		rafi555 (10-24-2017)
	 | 
 
 
	
		
		TheKocur 
 
 
		
			Mechanik  
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 386 
Imię: Łukasz 
Skąd: Sieczka (EPI) 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Problem z silnikiem 023 
			 
			
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 24-10-2017 18:50:01 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		nofack 
 
 
		
			Banned 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 680 
Imię: mm 
Skąd: Sierakow 
Pojazd: Romet Komar 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Problem z silnikiem 023 
			 
			
				Hehe nie no Quake wiedzialem ze tak zrobisz jednakze nie moglem sie powstrzymac a nawet nie zaluje i tak mi juz nie duzo brakuje do przyslowiowej "setki "100pkt   
Natomiast co do samego pytania i jego sedna to przyczyn moze byc mnostwo, od zatkanego kranika, nie dochodzacego paliwa go gaznika  czy swiecy, przez zle ustawiony wyregulowany gaznik, zaplon, moze zbyt duza dawka paliwa czy zalewanie gaznika, kondensator, platynki, zbyt duze lub male przerwy na platynkach , swiecy , zly kat ustawienia zaplonu, przebicie na cewkach , czy to zaplonowej czy ktorejs swietlnej a moze iskrzenie na platynkach, moze puchnacy tlok, moze krzywe magneto itd itd itd iiiiittt.....  
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 24-10-2017 19:28:13 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |