Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Wyregulowana regulacja.
|
Autor |
Wiadomość |
Tomaszabc
Nowy

Liczba postów: 117
Imię: Tomek
Skąd: Łuków
Pojazd: Romet Pony
|
RE: Wyregulowana regulacja.
Kiedyś kupiłem zestaw naprawczy gaźnika, wymieniłem i nie działa. Okazało się, że iglica gaźnika ma 4 rowki zamiast 3 i jest dłuższa  Taka dygresja
Iglica na najwyższy rowek - więcej powietrza.
Ilość obrotów - 5-6 to tylko wartość orientacyjna bo każdy gaźnik minimalnie się różni. Trzeba regulować na słuch.
Na wkręconej śrubce nie odpala bo powietrza nie ma - tak wynika z mojej wiedzy.
Gdyby było zbyt dużo powietrza to sam by się wkręcał w obroty jak to ma miejsce kiedy zakręcimy kranik i zostawimy na wolnych- po chwili obroty mocno zaczną wzrastać i zgaśnie.
Przyczyną zalewania świecy może być niezamykający dopływu paliwa pływak
|
|
26-11-2016 23:46:09 |
|
2 użytkowników postawiło piwo Tomaszabc za ten post:2 użytkowników postawiło piwo Tomaszabc za ten post.
młodychłopak (11-27-2016), rafi555 (11-26-2016)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|