Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ogar 200 brak mocy i wariujące obroty
|
Autor |
Wiadomość |
pawel_bieszczady
Uczeń

Liczba postów: 125
Imię: Paweł
Skąd: Z południa
Pojazd: Romet Pony
|
Ogar 200 brak mocy i wariujące obroty
Witam. Mam problem z ogarem 200.
Od razu mówię że w zapłonie zmieniane wszystko i nic nie pomogło.
Problem zaczął się z czasem, z dnia na dzień było coraz gorzej. Teraz jest masakra. Mała górka na 1 biegu i nie ma siły jechać.
Na prostej drodze gdy wrzucę 2 bieg i dam więcej niż pół gazu, wtedy gaśnie, gdy odpuszczę to jedzie ale nie ma sily.
Kompresja jest bo silnik po remoncie
Myślałem że jakieś lewe powietrze albo gaźnik zapchany. Co zrobiłem?
Rozebrałem gaźnik na części pierwsze i dokładnie go wyczyściłem
Zmieniłem króciec
Dorabiałem nowe uszczelki z gambitu
Rozebrałem cały silnik żeby sprawdzić czy gdzieś lewego powietrza nie łapie albo czy coś spaprane nie jest.
Pierwszy raz mi się coś takiego przydarza.
Dodam że gdy jadę i odpuszczę mu na chwilę gaz i za chwilę dam gazu to on z wolnych obrotów tak rzęcholi i się przez chwile nie może wkręcić.
Regulowałem gaźnik na wszystkie sposoby.
Filtr powietrza wyczyściłem
Czasami gdy stanę w miejscu i puszczę gaz silnik przez chwilę ma podwyższone wolne obroty, trzyma je z 5-10 sekund i po chwili gaśnie.
Mieszankę robiłem różną bo myślałem że to przez nią ale jednak nie.
Gaźnik już 3 zakładany razem z dyszami ORGINALNYMI
Miałem już 3 takie silniki za sobą i z żadnym nie miałem problemów tak jak z tym
Poza tym zrobiłem kiedyś WSK 125, 175, simsony, a nawet przy silnikach w samochodach siedzę i nigdy nie mam problemów z tym, jestem mechanikiem z zawodu, ale z takim przypadkiem pierwszy raz się spotykam, więc nie chciałbym usłyszeć "wyreguluj gaźnik"
Ekspertom od zmiany świec też podziękuję.
|
|
14-08-2016 16:20:47 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|