Komar 3 72r.
|
Autor |
Wiadomość |
jacomoto
Praktykant
Liczba postów: 412
Imię: Jacek
Skąd: Kobyłka
Pojazd: Romet Komar
|
|
30-03-2016 12:08:47 |
|
|
Szaman6
Zarejestrowany
Liczba postów: 0
Imię: Szymon
Skąd: Pomorskie
Pojazd: Romet Komar
|
|
01-04-2016 15:48:52 |
|
|
Szaman6
Zarejestrowany
Liczba postów: 0
Imię: Szymon
Skąd: Pomorskie
Pojazd: Romet Komar
|
|
03-04-2016 10:49:13 |
|
|
Blues
Uczeń
Liczba postów: 219
Imię: Tomasz
Skąd: POLAND
Pojazd: Romet Komar
|
|
03-04-2016 11:10:43 |
|
|
Blues
Uczeń
Liczba postów: 219
Imię: Tomasz
Skąd: POLAND
Pojazd: Romet Komar
|
|
03-04-2016 13:30:17 |
|
|
komarinho
długodystansowiec
Liczba postów: 552
Imię: Paweł
Skąd: Sanok/Kraków
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
03-04-2016 22:18:02 |
|
|
Szaman6
Zarejestrowany
Liczba postów: 0
Imię: Szymon
Skąd: Pomorskie
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Komar 3 72r.
Tłok jest z jednej strony obkopcony, a to dlatego, że prawdopodobnie ktoś kiedyś, bardzo dawno temu próbował go szlifować, ale nieumiejętnie, na cylindrze widać też, że z jednej strony jest taki "osad" a z drugiej gładziutko, pierścienie są jak żyletki. Dlatego postanowiłem, że zamówię nowe części: cylinder, głowica (chociaż to może starą da się odratować) uszczelki, simeringi, łożyska.
A na dzień dzisiejszy:
Na bak została nałożona szpachla, cały czas walczę z tym, żeby ze środka wykorzenić rdzę.
Silnik na częściach pierwszych (czekam, aż przyjdą te części zamówione).
I teraz mam pytanie. Chciałbym wyczyścić osłony silnika i nie wiem czy mogę to wyszlifować drobnym papierem? Czy po prostu zostawić te rysy co ma i umyć chemią?
|
|
04-04-2016 20:44:31 |
|
|
komarinho
długodystansowiec
Liczba postów: 552
Imię: Paweł
Skąd: Sanok/Kraków
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
04-04-2016 21:38:15 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|