Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Historia zakładów Romet
Autor Wiadomość
kuzma Offline
Technik
*


Liczba postów: 536
Imię: Suzuki GF 250
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #1
Historia zakładów Romet

Sprzedam zabytkową Suzuki GF 250 jedyny egzemplarz w Europie
29-01-2016 14:05:24
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Quake96 Offline
Pyr pyr, wrum, wrum :D
Moderatorzy


Liczba postów: 2,790
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #2
RE: Historia zakładów Romet
O Boże to już nawet tutaj się pojawiło? Toć to co jest tam napisane po części mija się z prawdą. Bo co to za Romet 50T ? 50-T-1 jak już. Poza tym najpierw piszą, że to Ogar 200 był znacznie żwawszy od naszych polskich silników, a potem piszą, że T-1 z 019 był najmocniejszy. No albo to albo to, ludzie. Że nie wspomnę o rzekomym v-maxie T-1 wynoszącym 65km/h. Chyba z przepaści :F

- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...


"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
29-01-2016 15:20:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 2 użytkowników postawiło piwo Quake96 za ten post.
Dawdzio Online
Hold my mustache!
Moderatorzy


Liczba postów: 2,659
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
Post: #3
RE: Historia zakładów Romet
Chyba znam źródło tych bzdur kreatywnych informacji. Proszę:
http://www.romet.pl/Historia_motoryzacji,14.html
Najbardziej podobają mi się zdjęcia. No spójrzcie tylko na te niesamowicie kreatywne ujęcia, które aż zapierają dech. Na pierwszy rzut oka widać, że robił je zawodowy fotograf. A do tego jeszcze te dokładne podpisy pod nimi, żeby nawet ten, kto nie zna się na Rometach wiedział czym jest kolorowa plama powyżej zaskakująco niezwykle ukazany pojazd na zdjęciu powyżej. Całe szczęście, że podpisy robił ktoś znający się na rzeczy, albo chociaż osoba zdolna poświęcić pół godziny, ze swojego wysoko marnie opłacanego czasu pracy, żeby zagłębić się w temat chociażby nie tylko na poziom Wikipedii i zaskoczyć wszystkich Polaków zdjęciem unikatowego prototypu Motorynki Komar, tzw. sztywniak, wyposażonego w silnik, tzw. kwadraciak. Prototyp ten został wykonany tylko w ilości 0,78654 sztuki i do dziś nie zachował się żadna jego część. Warto też zwrócić uwagę na mniej wyjątkową, ale zachowaną w 100% w oryginale Motorynkę Pony.
Dobrze, że firma, "która przejęła nie tylko markę, ale również polską motoryzacyjną tradycję" zna ją i szanuje, aby jej produkty zachwycały wciąż pomimo tylu lat po założeniu Rometu. Artykuł Histeria Historia motoryzacji przekonał mnie o tym. Idę kupić kibel od Arkusa motorower z polskiej, kultowej marki Romet, zanim wszystkie się rozejdą.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-01-2016 20:16:38 przez Dawdzio.)
29-01-2016 20:11:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 7 użytkowników postawiło piwo Dawdzio za ten post.
Quake96 Offline
Pyr pyr, wrum, wrum :D
Moderatorzy


Liczba postów: 2,790
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #4
RE: Historia zakładów Romet
Cudnie podsumowane Smile Oni znani są z takich wtop względem historii prawdziwego Rometu Tongue

- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...


"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
29-01-2016 22:36:54
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Moja nowa dojazdówka (Oga...
Ostatni post: grissley
Wczoraj 01:54:47
» Odpowiedzi: 34
» Wyświetleń: 2167
Gaźnik
Ostatni post: marcin1479
07-09-2025 10:10:48
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 239
[K] Romet 50TS1/części
Ostatni post: komarek54
06-09-2025 16:38:52
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 130
Tu jest temat w którym pr...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
06-09-2025 15:21:57
» Odpowiedzi: 53
» Wyświetleń: 97452
Silnik Ogar 200/Jawa 50 c...
Ostatni post: pikolo98
05-09-2025 21:29:55
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 272
Problem ze światłami
Ostatni post: Jarek_i_romet
05-09-2025 21:13:53
» Odpowiedzi: 52
» Wyświetleń: 32771
Witam :-)
Ostatni post: ZielonyTRN
05-09-2025 21:12:08
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 202
Witam ;)
Ostatni post: alexxx
05-09-2025 15:39:49
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 122
Witam
Ostatni post: mateusz9127
04-09-2025 13:44:47
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 118
Jaki silnik 023 czy 019 i...
Ostatni post: grissley
04-09-2025 12:43:44
» Odpowiedzi: 20
» Wyświetleń: 15385
Czy ogary 205 były malowa...
Ostatni post: Tomasz-pr110
03-09-2025 20:25:28
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 1561
cylinder alu wsk
Ostatni post: KolibeR
03-09-2025 00:46:58
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 169
Remont
Ostatni post: grz3513k
01-09-2025 21:51:55
» Odpowiedzi: 46
» Wyświetleń: 4129
nieznany model roweru
Ostatni post: chmielu
01-09-2025 18:10:51
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 245
Klakson belma SAS-3
Ostatni post: romek
01-09-2025 15:04:15
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 213

Reklama