Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Komar 232 - brak "luzu" przy pracujacym silniku
Autor Wiadomość
Zdziczest Offline
Nowy
*


Liczba postów: 8
Imię: Mario
Skąd: DC
Pojazd: Inny
Post: #1
Komar 232 - brak "luzu" przy pracujacym silniku
"sztywniak" od niedawna u mnie, na razie testuje, reguluje, sprawdzam Smile Problem jaki mam dotyczy wybierania luzu:
-na wylaczonym silniku, luz jest delikatnie wyczuwalny i nie ma problemu z ustawieniem manetki na 0, tak aby mozliwy byl rozruch
-na pracujacym silniku, przelaczanie biegow (redukcja) idzie sprawnie. Tradycyjnie jedynke trzeba trzymac, dwojka trzyma sie sama. Ale jak dojezdzam do swiatel i jest potrzeba zatrzymania sie, to w zaden sposob nie jestem w stanie "wbic" luzu - tak jakby go nie bylo. Efekt taki, ze musze ciagle trzymac go na sprzegle, zeby stal w miejscu. Wszelkie proby znalezienie luzu koncza sie zdlawieniem silnika (bo zawsze ktorys bieg jest wbity).
Co odpowiada za taki stan? Gdzie szukac rozwiazania? ("szukajka" nic mi nie dala)


PS' przepraszam za brak polskich znakow - po prostu komp nie ma polskiej klawiatury

Przepraszam za brak polskich znakow - po prostu komp nie ma polskiej klawiatury
13-08-2015 17:18:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Pablo z Garażu Offline
Pogromca korozji :D
*


Liczba postów: 166
Imię: Paweł
Skąd: Ok. Krosna [RKR]
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: Komar 232 - brak "luzu" przy pracujacym silniku
Spróbuj jeszcze wyregulować biegi.
13-08-2015 21:54:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Problem z kierownicą
Ostatni post: Tagan
Wczoraj 23:20:29
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 141
Ustawienie gaźnika 16N3 w...
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 22:31:53
» Odpowiedzi: 30
» Wyświetleń: 796
Romet kadet rzygnął miesz...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 09:55:41
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 339
Czy motorynki Romet Pony ...
Ostatni post: Rometowiec_SJZ
12-03-2025 22:00:22
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 362
Sprzęgło cały czas trzyma...
Ostatni post: arturwietnamczyk
12-03-2025 19:52:39
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 579
Romet Romka - 50-T-1 '82r...
Ostatni post: Maka_91
12-03-2025 10:56:06
» Odpowiedzi: 195
» Wyświetleń: 49327
Jak docierać Rometa
Ostatni post: Maka_91
12-03-2025 01:50:05
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 387
Jak szczelnie zamontować ...
Ostatni post: Maka_91
12-03-2025 01:44:34
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 468
Sygnal dzwiekowy i bateri...
Ostatni post: Maka_91
12-03-2025 01:24:56
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 1550
klakson romet 50t1
Ostatni post: Maka_91
12-03-2025 01:20:22
» Odpowiedzi: 27
» Wyświetleń: 2283
Szkrzynia w 019
Ostatni post: Maka_91
12-03-2025 01:09:38
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 536
Przerywanie podczas jazdy
Ostatni post: Maka_91
12-03-2025 00:51:40
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 8606
Problem z dezametem 023
Ostatni post: Maka_91
12-03-2025 00:47:52
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 309
Ukruszony kanał w cylindr...
Ostatni post: Maka_91
12-03-2025 00:44:06
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 325
Automat stopu WSK
Ostatni post: Maka_91
12-03-2025 00:05:29
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 133

Reklama