Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
nieszczęsny zapłon
|
Autor |
Wiadomość |
BartuS
( . Y . )

Liczba postów: 1,100
Imię: Bartosz
Skąd: Kielcza
Pojazd: Romet Ogar 205
|
|
12-07-2015 12:38:19 |
|
|
Kazek
Easy Rider

Liczba postów: 146
Imię: Kacper
Skąd: RKR
Pojazd: Romet Komar
|
RE: nieszczęsny zapłon
Wojtek,widać gdzieś musiało się wkraść przekłamanie. Po ustawieniu momentalnie wzrosła moc komarka, na prostej ciągnie już 35 a nie 29 jak wczoraj  Mateusz, a co do gaźnika ustwiałem go w przeszłosci wiele razy z różnymi skutkami i wkoncu mam 2 wersje ustawiania gaźnika:
1.1 srubkę od powietrza wkręć na maxa i wykręć 1,5 obrotu.
1.2 tą drugą śrubką reguluj tak żeby na zamkniętej przepustnicy( może być lekko uchylona) manetką ładnie na wolnych obrotach chodził.
2.1 wkręć na maxa tą od powietrza
2.2 odpal silnik na lekko uchylonej przepustnicy
2.3 wykręcaj srubke od obrotów aż 'pojawią sie zakłocenia w pracy silnika'
2.4 wtedy wykręcaj srubke od powietrza 'az praca sinlka się wyrówna'
Który sposób lepszy??? Ten drugi przerabiam od jakiś 2 lat i jakoś mi nie idzie..
Sorki że zły dział ale jakoś tak...
"Patrz jak mocno kopci, weź kur*a zapłon lepiej ustaw."
Garage:
Romet Komar 2350 - mój przewoźnik
Romet 50 T1 - w remoncie
|
|
12-07-2015 13:23:09 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|