Wycena motorynki
|
Autor |
Wiadomość |
karol9919
Nowy
Liczba postów: 21
Imię: Karol
Skąd: Tarło
Pojazd: Romet Pony
|
Wycena motorynki
Witajcie. Jako że posiadam motorynkę, mój znajomy chce ją kupić. Trochę potrzebuję kasy $$, więc to był by dobry deal. Tylko że nie wiem za ile ją sprzedać. Stan nawet dobry, tylko nie odpalałem jej już bardzo długo. Nie zarejestrowana, nie ma papierów, ale kupiec chce do zwykłej jazdy po podwórku. Jest silnik Dezamet 019 od 50 t-1. Amortyzatory nie chodzą. Siedzenie ładnie obite. Trochę taki zlepek od 50 t-1, bo niektóre części np. były porozwalane, więc wymieniłem od 50 5-1 bo miałem parę takich częśći. Można powiedzieć, że jest w dobrym stanie, tylko trochę rozgracona, ale nie zajechana Ile wziąć za nią w takim stanie jakim jest teraz? żeby nie zerżnąć kupe kasy, ale żeby też nie oddać za darmo? I ile mógłbym wziąć jakbym naprawił te usterki? Proszę o odpowiedź
ps. Mam zdjęcie, trochę stare, to co na awatarze, innego nie posiadam.
|
|
23-01-2015 17:13:06 |
|
|
dawidbarganski
80/3M w charcie fajnie grzeje
Liczba postów: 206
Imię: Dawid
Skąd: GWE
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Wycena motorynki
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-01-2015 17:20:03 przez dawidbarganski.)
|
|
23-01-2015 17:19:18 |
|
|
Bartek
Emerytowany Moderatroll
Liczba postów: 2,930
Imię: Bartek
Skąd: Jarosław
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Wycena motorynki
(23-01-2015 20:08:41)karol9919 napisał(a): to w jakim musi być stanie żeby ok. 400 - 500zł ją sprzedać? ludzie drogo cenią stare sprzęty teraz, na allegro drogo chodzą.
To weź doprowadź do ładu i składu by ten pojazd chodził i nie straszył ludzi.
Maszyna i tak nie zyska na wartości bo nie ma papierów co mega mocno obniża jej wartość.
Co do cen z allegro czy innych portali aukcyjnych to po prostu te ceny są fanaberią..
Nwm jaki głupi dałby za szrota 800 zł.. Fakt motorynek nie ma tak dużo jak Ogarów ale bez przesady .. w tym stanie to możesz 300 wołać
KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
|
|
24-01-2015 18:01:54 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|