Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Komar] Problem z wyregulowaniem gaźnika
Autor Wiadomość
mateusz5104 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 21
Imię: Mateusz
Skąd: Radom
Pojazd: Romet Komar
Post: #1
Problem z wyregulowaniem gaźnika
Witam. Jest taka sprawa że jak ustawie gaźnik na biegu jałowym i chodzi na ładnie na niskich obrotach, to brakuje mu siły na biegu i się dusi. Śrubokrętem ustwiam na 1.5 obrotu, a na klucz 7 mam prawie całe wykręcone. Nie wiem już jak to ustwic może mam gaźnik rozwalony? Proszę o pomoc Smile
30-09-2014 19:21:31
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Feiro Offline
Typ Homemade
*


Liczba postów: 516
Imię: Martin
Skąd: Okolice Tarnowskich Gór
Pojazd: Romet Pony
Post: #2
RE: Problem z wyregulowaniem gaźnika
Najpierw go wyciągnij i porządnie wyczyść, dysze wykręć i przeczyść delikatnie cienkim włóknem miedzianym wyciągniętym z jakiegokolwiek starego kabelka i poskładaj na nowo. Co do wkręceni na maks śrubki regulacji niskich obrotów, iglicę musisz ustawić wyżej w przepustnicy. Potem już tylko wstępnie wyregulować żeby zapalił i jazda na jakiś dłuższy odcinek drogi z wąskim śrubokrętem żeby móc wyregulować gaźnik podczas jazdy, oczywiście na zagrzanym silniku.

Ref:.
To jest moje miasto. (haha)
Podaj swoje hasło. (haha)
Rozsuńcie się samochody. (haha)
Oddajcie cześć OGAROWI. (haha)
Nastała nowa dynastia. (haha)
Zrodziła się nowa kasta (haha)
ROMET OGAR i basta ! (haha)
Nowy król tego miasta!
30-09-2014 20:31:28
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
mateusz5104 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 21
Imię: Mateusz
Skąd: Radom
Pojazd: Romet Komar
Post: #3
RE: Problem z wyregulowaniem gaźnika
(30-09-2014 20:31:28)Feiro napisał(a):  Najpierw go wyciągnij i porządnie wyczyść, dysze wykręć i przeczyść delikatnie cienkim włóknem miedzianym wyciągniętym z jakiegokolwiek starego kabelka i poskładaj na nowo. Co do wkręceni na maks śrubki regulacji niskich obrotów, iglicę musisz ustawić wyżej w przepustnicy. Potem już tylko wstępnie wyregulować żeby zapalił i jazda na jakiś dłuższy odcinek drogi z wąskim śrubokrętem żeby móc wyregulować gaźnik podczas jazdy, oczywiście na zagrzanym silniku.

tylko problem w tym że on działał tylko że dziś odkreciłem by podnieśc iglice, lecz jej w koncu nie podnisołem. Po wszystki pojawiły się owe problemy...
30-09-2014 20:55:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
plusminus Offline
Technik
*


Liczba postów: 1,003
Imię: Iwo
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
Post: #4
RE: Problem z wyregulowaniem gaźnika
No to wiesz gdzie szukać problemu. Nie wiem czy forum Ci więcej pomoże niż Ty sam siedząc przy gaźniku.

"Co to jest takie niebieskie pod siedzeniem????

To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie."

Moje BP
30-09-2014 21:01:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
ananas Offline
Technik
*


Liczba postów: 1,076
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Inny
Post: #5
RE: Problem z wyregulowaniem gaźnika
a jak wkręcisz śrubę od regulacji mieszanki to jest lepiej w trakcie jazdy?
30-09-2014 21:02:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
szczupak54 Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,304
Imię: Dawid
Skąd: Ciarka
Pojazd: Inny
Post: #6
RE: Problem z wyregulowaniem gaźnika
Masz puszke szmerow ssania ?
30-09-2014 21:10:59
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
dlugiLBN Offline
Lakiernik
*


Liczba postów: 698
Imię: Daniel
Skąd: Lublin
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #7
RE: Problem z wyregulowaniem gaźnika
Zalewa Ci go Tongue

Po po 7 latach i 20 benzyniakach kupiłem diesla :F

I NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIE Big Grin

BMW E32
CIVIC EJ9

Komar 2350 w trakcie kompletowania
Ogar 200 w całości do remontu
30-09-2014 22:09:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
mateusz5104 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 21
Imię: Mateusz
Skąd: Radom
Pojazd: Romet Komar
Post: #8
RE: Problem z wyregulowaniem gaźnika
(30-09-2014 21:02:22)ananas napisał(a):  a jak wkręcisz śrubę od regulacji mieszanki to jest lepiej w trakcie jazdy?

Jutro sprawdze i dam odpowiedź bo jak narazie to nie moge go odpalic...
(30-09-2014 21:10:59)szczupak54 napisał(a):  Masz puszke szmerow ssania ?

Jest to ta guma co idzie od filtra powietrza do ramy? jeżeli tak to posiadam
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-09-2014 22:42:14 przez mateusz5104.)
30-09-2014 22:40:18
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
szczupak54 Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,304
Imię: Dawid
Skąd: Ciarka
Pojazd: Inny
Post: #9
RE: Problem z wyregulowaniem gaźnika
To zdejmij tą gume i odpal.
30-09-2014 23:18:50
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Brzoz3k Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 289
Imię: Adam
Skąd: Warszawa
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #10
RE: Problem z wyregulowaniem gaźnika
I sprawdź zapłon. Na źle ustawionym przerywaczu też odczujesz spadek mocy.
01-10-2014 15:43:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
mateusz5104 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 21
Imię: Mateusz
Skąd: Radom
Pojazd: Romet Komar
Post: #11
RE: Problem z wyregulowaniem gaźnika
Wymieniłem gaźnik i kranik i pomogło Smile
01-10-2014 17:16:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Brzoz3k Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 289
Imię: Adam
Skąd: Warszawa
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #12
RE: Problem z wyregulowaniem gaźnika
No i gitara. Niech się nie psuje Big Grin
01-10-2014 17:36:17
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: grissley
Dzisiaj 00:55:23
» Odpowiedzi: 171
» Wyświetleń: 8373
Jaki kask polecicie na Ko...
Ostatni post: grissley
Dzisiaj 00:22:02
» Odpowiedzi: 27
» Wyświetleń: 10374
Jaguar czy Huragan
Ostatni post: WIcky
Wczoraj 23:38:54
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 19
Brak mocy na ful gaźe
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 19:47:07
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 36
Luzy/Wybicia trybów 019
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 01:23:42
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 80
Problem z odpaleniem WSK ...
Ostatni post: Bob_Harley
24-07-2025 22:39:38
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 93
Plastikowe koło przekładn...
Ostatni post: Jaca
24-07-2025 18:03:27
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 960
Śmieszne i ciekawe linki,...
Ostatni post: romek
23-07-2025 22:58:55
» Odpowiedzi: 1398
» Wyświetleń: 333453
Renowacja Romet Jubilat 1...
Ostatni post: zaz
23-07-2025 22:48:49
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 100
Romet Ogar 200 stopka
Ostatni post: romek
23-07-2025 19:11:26
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 169
Usprawnienia silnika 023 ...
Ostatni post: grz3513k
23-07-2025 01:28:30
» Odpowiedzi: 25
» Wyświetleń: 5999
Romet Ogar 200 - usprawni...
Ostatni post: romek
22-07-2025 16:40:44
» Odpowiedzi: 38
» Wyświetleń: 1668
Co było by najlepiej jako...
Ostatni post: MacRoial
22-07-2025 11:15:40
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 592
Zielona Mirabelka :D
Ostatni post: Quake96
21-07-2025 23:07:22
» Odpowiedzi: 23
» Wyświetleń: 1922
Kupię komplet kremowych l...
Ostatni post: Kasztan
21-07-2025 13:26:30
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 151

Reklama