Ocena wątku:
- 1 głosów - 3 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Chart nie gada
|
Autor |
Wiadomość |
DeMoon666
Nowy
Liczba postów: 100
Imię: Filip
Skąd: Poznan
Pojazd: Romet Chart
|
Chart nie gada
Zwięzła historia mojego charta;kupiłem go w grudniu i od razu wiedziałem ze zrobię z niego rasowego Cafe racer .znalazlem go na tablicy w sumie za charta w kartonach zapłaciłem z transportem 600 zł.od grudnia dziubalem przy nim.kupiłem masę nowych części : akumulator 3/4 elektroniki,przewinolem starot na 12v,bak od hondy vfr 80' ,silnik był w kawałkach w sumie zrobiłem generalny remont silnika :szlif cyla,nowy tłok pierścienie,regeneracja wału,łożyska ,simmeringi,uszczelki, tlumik spawak,olej,gaznik k60b z stozkiem o ktr więcej zachwile,położyłem nowatorską powierzchnie line-x(link na dole dla ciekawych)czarny mat w teksturze,wymodelowalem zadupek,zrobiłem siodełko .w sumie włożyłem koło 1600 zł i masę masę pracy.
Na dziś sprawa ma sie tak:poznany na trasie kolega z większym doświadczeniem kładzie instalacje elektryczną.problem pojawił sie przy pierwszej próbie oddalenia mianowicie na k60b strzelił może dwa razy na 1000 kopnięć ,odpał na dosłownie sekundę a próbowaliśmy przysłonić mu wlot powietrza i wzbogacić mieszankę ,ogulnie silnik zachowuje sie jak by dostawał za mało paliwa.co zrobiliśmy?wzielismy gaznik od rometa 50t1 chyba.i wtedy ładnie odpalił.problem w tym ze owy gaznik ma swoje lata i ogl cieknie.moje pytanie na dziś ;co robić??da sie regulować to ruskie nieporozumienie k06b czy może kupić gaznik od komarka bo tylko ten kanciasty kruciec mam.
Fotki wyrzucę w ciagu weekendu.
Link:http://line-x.pl
|
|
20-06-2014 14:38:26 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|