Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Pomocy!Czy uda mi się to zrobić...
|
Autor |
Wiadomość |
rychu56
Nowy
Liczba postów: 37
Imię: Ryszard
Pojazd: Inny
|
Pomocy!Czy uda mi się to zrobić...
Witam,Jako że jestem początkujący piszę tutaj do was pytanie.
Chodzi o to że około 2 tyg. temu dostałem dziwny motorower od kolegi.
Wiem że jest to Ruski Riga Fora Mini ,motorower podobny konstrukcją i wyglądem do dezamet-stelli ... Różni się zamieszczonym w nim oczywiśćie silnikiem V501m( brakuje w nim sprzęgła) i rozchodzi się o to czy dam radę włożyć do niego Polski silnik Dezamet 023-tzw.2 biegowy trzeba jeszcze poprzerabiać bo rura wydechowa z kolankiem jest z innej strony tak jak i zębatka tylnia..Silnik Dezamet 023 już zakupiłem,napoczątku odbędzie się mały remont zdjęcia motorka wrzucę jak zrobie Proszę o Odpowiedz...
P.s jednym słowem z ruskiego chce zrobic Polski.
Ruski-http://www.mcasta.ru/old/motorcycle/fora-mini.html
Polski-http://motokiller.pl/4170 ZDJĘCIA POGLĄDOWE!!!
|
|
06-04-2014 19:24:39 |
|
|
rychu56
Nowy
Liczba postów: 37
Imię: Ryszard
Pojazd: Inny
|
RE: Pomocy!Czy uda mi się to zrobić...
Thx za odpowiedz a z silnikiem Dezamet 023 mi się udało bo kupując komarka zdatnego na części do naszego drugiego komarka ,dał mi za połowę ceny handlarz.Co do stanu jest ok ... Iskra jest (Nawet dostałem go ze starą świecą Polską Iskra) ,wszystkie biegi wchodzą,magneto dobrze trzyma,cewka nóweczka z zapasu ,cylinder bez rys,tłok swieży zmieniony,pierśćienie też i łożyska simmery także,gaznik jakis sie znajdzie .Kompletny jest ...Żyć nie umierać tylko teraz gwint jest do zrobienia przy kopniaku więc dziadek w poniedziałek będzie robił jako że jest tokarzem wraz ze mną,a ja będe się poduczał
(06-04-2014 19:30:17)lada97 napisał(a): Najlepiej to by było znaleźć na złomie jakąś połamaną, pociętą ramę i wyciąć dla siebie mocowania.
Właśnie tak robie wycinam z zakatowanego już rometa ogara 205.