| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 0 głosów - 0 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					[Ogar 200] Porada
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		Pompuś  
		
			Unregistered 
			
			
			 
			
 
		
	 | 
	
		
			
RE: Porada 
			 
			
				Kolejny pan z Ogarem 200! Witam.     Najlepiej zrób sam, nauczysz się na przyszłość.   
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 21-12-2013 19:44:13 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		kamil97 
 
 
		
			Początkujący 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 1,709 
Imię: Kamil 
Skąd: Julianów- TOP   
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Porada 
			 
			
				Spróbuj go odpalić. Jeśli odpali to wiadomo bd że żyje    
Jaki masz konkretnie remont na myśli? sam silnik czy całość?  
Sprawdź jaki jest stan lakieru, oryginalny chociaż jest? Sprawdź kompletność. 
 
No i najlepiej zrób go sam. Najlepiej zaczynać uczyć się na prostych rzeczach
			  
			
			
 
Moja skoda octavia I 1.8 SLX
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 21-12-2013 19:54:40 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		lagerek123 
 
 
		
			Nowy 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 21 
Imię: Artur 
Skąd: Stryków 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Porada 
			 
			
				znaczy mam papiery, nawet był zarejestrowany    Lakier chyba jest oryginalny , identyczny posiadam :  http://www.praktyka.rubikon.pl/galerie/g...200-02.jpg , jak kupie kranik i wężyk to spróbuje go zalać i odpalić, jak nie , to będę kombinować dalej   
Edit@ Widzę że jest dużo filmów "step by step" do Ogara , więc będę się na nich opierać    od początku roku zabieram się do ostrej naprawy    Jak coś nie będę wiedzieć to odezwę się na forum    Dziękuję bardzo   
			 
			
			
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-12-2013 21:22:21 przez lagerek123.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 21-12-2013 21:13:36 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Pompuś  
		
			Unregistered 
			
			
			 
			
 
		
	 | 
	
		
			
RE: Porada 
			 
			
				To jeden z najładniejszych kolorów.   
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 21-12-2013 21:16:56 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		lagerek123 
 
 
		
			Nowy 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 21 
Imię: Artur 
Skąd: Stryków 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Porada 
			 
			
				 (21-12-2013 21:18:07)charper napisał(a):  Praca nad tym silnikiem jest łatwa. Wystarczy mieć dostęp do części, kluczy, sciągacza, wkrętaka i kawałka własnego mózgu. Pierwsze pocieszenie: każdy kiedyś zaczynał. Pierwsza rada: kup se filtr paliwa  
Po co filtr paliwa ? jak pamiętam zanim poszedł w odstawke to nie miał filtru paliwa    2 stycznia jadę na zakupy, kupie klamki, kranik i wężyk(który nieumyślnie złamałem    ) Bak przeglądałem latarką i nie było rdzy, a resztka paliwa co była to wyleciała przez popsuty kranik... właśnie ostatnio go zalewam a tu ciurkiem cieknie benzyna... 3 litry paliwa poszły w beton...;/ 
 Sorki że odpowiedz pod odpowiedzią . 
2 stycznia jadę na zakupy , tak, spisałem sobie co mam kupić    
-Olej Mixol/ Hipol  
-filtr powietrza  
-świeca  
-filtr paliwa  
-klamki  
-kranik i wężyk 
 
Sądzę że zmieszczę się w 100 zł    Coś jeszcze ?  
A i jeszcze odkręciłem karter od strony kopki i magneto było czyste, więc myśle że jest dobre    Zdjąłem osłone filtra paliwa i filtr paliwa był do wyrzucenia . łańcuch też bym wymienił bo był bardzo zardzewiały ,ale funduszy brak.   
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 21-12-2013 21:48:29 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		lagerek123 
 
 
		
			Nowy 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 21 
Imię: Artur 
Skąd: Stryków 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Porada 
			 
			
			
			
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-12-2013 19:48:21 przez lagerek123.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 22-12-2013 19:45:30 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |