Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Zastygnięte szpilki cylindra - jak to odkręcić?
|
Autor |
Wiadomość |
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,754
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
Zastygnięte szpilki cylindra - jak to odkręcić?
Siema
Dzisiaj kombinowałem trochę z odkręceniem głowicy i cylindra. Mam problem z odkręceniem tych zakrętek które wkręca się na szpilki (tam przy świecy). Otóż są one okropnie zapieczone i za nic nie drgną. Niebawem będę miał lepszy klucz więc mogę z tym się pomęczyć, ale boję się że szpilki nie wytrzymają i pękną w pół :/ Macie jakiś skuteczny sposób na tak zapieczone śruby? No i jak odkręcać te szpilki żeby ich nie uszkodzić?
Myślicie, że preparat antykorozyjny (vide WD40) tutaj pomoże? Dodam, że te śruby są naprawdę mocno zapieczone, o czym świadczy nawet wizualny stan cylindra, gdzie skoro na nim osadziło się pełno syfu (którego za nic nie idzie doczyścić) to co dopiero tam na śrubach :/
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
13-04-2013 21:43:00 |
|
|
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,754
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Zastygnięte szpilki cylindra - jak to odkręcić?
No to postaram się o WD40 i zrobię jak radzicie, czyli na siłę  Szpilki najwyżej się wymieni. I tak już muszę kupić nowe do króćca...
PS: Co do coca-coli, to faktycznie działa na rdzę, z tym że aby coś to dało to śruby muszę trochę się w niej moczyć (wiem, bo robiliśmy tak ze śrubami od malucha kiedyś), a jak mam zamoczyć szpilki z całym silnikiem w ramie?
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
13-04-2013 22:05:05 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|