Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
przeróbka Chart 50/4
Autor Wiadomość
stqc Offline
Moderator
Moderatorzy


Liczba postów: 3,745
Imię: Maciek
Skąd: Mikołajki NMR
Pojazd: Romet Chart
Post: #1
przeróbka Chart 50/4
Siema mam zamiar na wiosnę zrobić charta na 50/4 na cylu z Simsona. Mam zamiar kupić cylinder z simsona i dorobić mu dwa kolejne płuki i do was pytanie możecie dać mi jakieś porady jak to zrobić np. jakie narzędzia gdzie je zrobić powiem tak ma mieć buta od niskich. Gaźnik to od Simsona Amal 18T lub 14 MC jak fundusz nie pozwoli. Co wy na taką przeróbke ?

xyz
19-02-2013 21:40:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Patryk82 Offline
Jak sie chce sie, to sie da sie.


Liczba postów: 246
Imię: Patryk
Skąd: Wieluń
Pojazd: Romet Chart
Post: #2
RE: przeróbka Chart 50/4
Nie ma po co ładować cyla od sima, mozna przerobić oryginalny Tongue Przeróbka cylindra to nie jest prosta sprawa, potrzeba duzo wiedzy teoretycznej i jeszcze więcej praktycznej, nie wspominając o narzędziach takich jak choćby multiszlifierka i jakieś frezy. Za jakiś czas ogłoszę się w handlu z takim cylkiem na tłoku od keewaya Smile

Łan cyl, tu stroke :F
19-02-2013 21:51:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
chart21050 Offline
4t-Master
*


Liczba postów: 1,002
Imię: Konrad
Skąd: MMz
Pojazd: Romet Chart
Post: #3
RE: przeróbka Chart 50/4
Weź daj sobie spokój. Zrób tak. Oddaj oryginalny cyl do specjalisty. Mogę ci podać namiary na GG do gościa co przerabia, robił już Jednemu koledze z forum chyba użytkownikowi LukaszT1. jeżeli jesteś zainteresowany pisz na PW

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-02-2013 22:06:24 przez chart21050.)
19-02-2013 22:06:05
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
stqc Offline
Moderator
Moderatorzy


Liczba postów: 3,745
Imię: Maciek
Skąd: Mikołajki NMR
Pojazd: Romet Chart
Post: #4
RE: przeróbka Chart 50/4
multiszlifierka to najmniejszy problem a wiedzę to gdzię mogę zdobyć czy metoda prób i błedów

xyz
19-02-2013 22:06:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
chart21050 Offline
4t-Master
*


Liczba postów: 1,002
Imię: Konrad
Skąd: MMz
Pojazd: Romet Chart
Post: #5
RE: przeróbka Chart 50/4
Wykonanie takiej przeróbki to koszt 50zł. Więc nie wiem czy jest sens kombinować i przez przypadek zniszczyć cylinder.

19-02-2013 22:08:17
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
LukaszzT1 Offline
Komarzysta :F
*


Liczba postów: 2,082
Imię: Łukasz
Skąd: Lubzina (RRS)
Pojazd: Inny
Post: #6
RE: przeróbka Chart 50/4
Daj do tego co mi robił bardzo dobre wykonanie i nie duzy koszt,a samemu nie ma sie bawić jak sie nie znasz on Ci to w 1-2 dni zrobi i jest bardzo dobra sprawa,jak bys z nim dobrze pogadał to by mógł załatwic szlif za 50zł a robota cylka tez 50zł +wysyłka 30zł w obie strony,wal na pw lub na gg 35560448 to dam Ci namiary na tego goscia.
i jeszcze na tym cylku co ja mam to od niskich obrotów jest moc,np jazda przez zaspy sniegu 20cm to na 1/4 gazu jedzie a ty sobie siedzisz na motorze,tylko ugadaj sie z majstrem pod jaki bys gaznik chciał robic cyl,jak bys u niego robił cyl

(19-02-2013 22:06:05)chart21050 napisał(a):  Weź daj sobie spokój. Zrób tak. Oddaj oryginalny cyl do specjalisty. Mogę ci podać namiary na GG do gościa co przerabia, robił już Jednemu koledze z forum chyba użytkownikowi LukaszT1. jeżeli jesteś zainteresowany pisz na PW

na tym forum sa 2 romety z cylkami tego wykonawcy, mój 50-T1 i uzytkownika kubaxx czy jakoś tak,a róznica miedzy tymi cylkami to tylko taka ze na moim cylku ma sie krecic do 7,5k a na kuby do 8,5k
sorki ze tak post pod postem

Romet 50-T1 1980r(Sprzedany)
Romet 50-T1 1981r (Sprzedany)
Romet ogar 200 1988r(Sprzedany)
Cezet 175 487.0 1988r(Sprzedana)
Simson Sr50 1987r
Polonez Caro Plus 1.6 Gli 1997r
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-02-2013 22:17:02 przez LukaszzT1.)
19-02-2013 22:11:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
stqc Offline
Moderator
Moderatorzy


Liczba postów: 3,745
Imię: Maciek
Skąd: Mikołajki NMR
Pojazd: Romet Chart
Post: #7
RE: przeróbka Chart 50/4
Sory że nie wspomniałem ale mam znajomego który kiedyś coś takiego robił i powiedział żebym załatwił cyla a resztą to się razem zajmiemy a chciał bym też się coś dowiedzieć żeby nie wypaść na ZIELONEGO przed nim Big Grin

xyz
19-02-2013 22:16:42
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
wojtekr35 Offline
TeRrOrYsTa
*


Liczba postów: 939
Imię: Wojtek
Skąd: Nowa Ruda
Pojazd: Inny
Post: #8
RE: przeróbka Chart 50/4
Na początek polecam program Porting Calculator czy jakoś tak, gdzie na necie może znajdziesz jak ogarnąć ten program, ale to i tak wydaje mi się prostsze niż samodzielne liczenie ze wzorów. Tak, tak... Czysta matematyka, w silnikach spalinowych żaden wymiar nie jest przypadkowy. Potem wybijasz tuleje, znajdziesz na yt filmiki jak, nanosisz na nią wymiary, wiercisz/frezujesz kanały, w cylindrze też będziesz musiał dorobić i może powiększyć te w karterach dla lepszego efektu. To tak w skrócie, już widziałem dziesiątki takich tematów, więc gdzieś znajdziesz bardziej szczegółowy opis, niekoniecznie na tym forum.

MZ SM 125 & DT 125 RE

"Wszystko jest dla ludzi, wszystko też może Cię zabić"

http://www.facebook.com/pages/Supermoto-...2273483398
19-02-2013 22:19:24
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 205 dziwny dźwięk z ...
Ostatni post: xenox
Dzisiaj 20:28:43
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 43
problem z rocznikiem Wigr...
Ostatni post: wigryman
Dzisiaj 00:15:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 236
Delta RMR 24 - szarpiący ...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 18:17:45
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 442
Romet sygnał
Ostatni post: sbanys
Wczoraj 09:35:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 371
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 06:08:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 87
Witam Panów mam na imię N...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:52:11
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 340
Jak zamowcować podnózki d...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:46:48
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 489
Przywitanie
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:32:51
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 67
Kolor Komara.
Ostatni post: łogór 200
Wczoraj 01:37:56
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 19217
Identyfikacja modelu w ce...
Ostatni post: Korczas
19-11-2024 15:02:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 89
zawory w ogar 202 fl
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 02:19:22
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 241
202 Fi - wymiana oleju sk...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:56:36
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 824
Ogar 202 na silniku 139fm...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:41:16
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 77
Wigry1 problem z rocznik...
Ostatni post: zaz
19-11-2024 00:23:17
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 152
Kupno zabytkowego motoru ...
Ostatni post: wojakrob
18-11-2024 10:10:04
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 259

Reklama