Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Zębatki Komar i Kadet
|
Autor |
Wiadomość |
romek
019 rzondzi

Liczba postów: 2,481
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Zębatki Komar i Kadet
No instrukcja instrukcja a jakie są w praktyce założone, sprawdzales ? Ja w komarze kiedyś wymieniłem 35 na 38 żeby był mocniejszy, ba nawet obliczyłem ile powinna prędkość maksymalna spaść a on się zrobił jeszcze szybszy  testowałem GPS, zyskałem chyba 2 km/h. Tłumacze to sobie tak że na mniejszej zębatce i mojej dużej wadze nie mógł się rozpędzić odpowiednio. idąc dalej , między silnikami S38 I 023 jest niewielka różnica mocy ale ponadto z uwagi na niższy stopień sprężania S38 , na dzisiejszym paliwie powinien być słabszy. Praktyka pokazuje że tak nie jest. Co do Twojego problemu moim zdaniem pomiar ,,na słuch" to nie pomiar, podejrzewam w jednym i w drugim po wciśnięciu sprzęgła na otwartej manetce obroty jeszcze wzrosną. Wpływ ma dużo czynników, poza gaźnikiem i zapłonem choćby kompresja, opory skrzyni biegów (spasowanie), ciśnienie w ogumieniu i waga kierowcy
|
|
26-03-2025 19:21:21 |
|
|
romek
019 rzondzi

Liczba postów: 2,481
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Zębatki Komar i Kadet
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-03-2025 21:52:12 przez romek.)
|
|
26-03-2025 21:51:13 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|