Ocena wątku:
- 2 głosów - 3 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ogar 200 nie odpala i problemy proszę o pomoc.
|
Autor |
Wiadomość |
Timo-RoMet
Nowy
Liczba postów: 20
Imię: Timoteusz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
Ogar 200 nie odpala i problemy proszę o pomoc.
Dzień dobry
Jestem tutaj dość nowy i nie znam się za bardzo na ogarach
Mam ogara 200 którego zakupiłem chyba 2 lata temu, kupiłem go w częściach bez papierów (wiem ze był to błąd , ale na błędach się uczy )
Dałem ogara komuś do złożenia, i teraz stoi u mnie w garażu,
Jednak jest pare problemów,
Ogarek nie odpala, iskra jest, benzyna jest ale nie chce odpalić, ten co mi składał powiedział ze może to jest cewka (ta która jest w silniku nie ta pod bakiem )
Na dodatek koło/ zębatka puka jak pchnie się ogara do tylu jest to normalne ?
I przedni hamulec nie odbiła, jak można to naprawić lub co może być przyczyną ?
Dziękuje za pomoc i pozdrawiam
|
|
25-02-2023 13:34:00 |
|
|
romek
019 rzondzi
Liczba postów: 2,244
Imię: Marcin
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Ogar 200 nie odpala i problemy proszę o pomoc.
Co do odpalania to może być wszystko, dziwne że odebrałeś po złożeniu nieodpłatnego (chyba że dopiero u ciebie się popsuł ) ale ja sam robiłem w życiu i większe bledy. Napisz coś więcej, czy świeca po próbie kopania jest sucha czy mokra chociażby.
Co do stukania nie to nie jest normalnie i też ciężko powiedzieć ale ja bym obstawiał że źle założone są szczeki hamulcowe, były dawane może nowe ? Ciężko powiedzieć jak się nie słyszy może to łańcuch strzela?
Trzecie to już najprostsza naprawa, 90 procent że nie trzeba będzie zdejmować nawet koła, najpierw trochę poluźnii śrubę która trzyma klamkę do korpusu, ale nie tak żeby latało, możesz tam trochę przesmarować, ewentualnie rozgiac trochę klamkę, jak nie pomoże to sprawdź linke czy się nie zacina, jak tak to wymień, a jak nie to sprężynki ściągające w kole (fabrycznie 3, ale w nowych zestawach są 2, chyba trochę większe i zdają egzamin), w ostateczności zatarty bolec rozpieraka przy kole.