Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Pony] M2 różnice w ramie
Autor Wiadomość
romek Offline
019 rzondzi
*


Liczba postów: 2,512
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
Post: #1
M2 różnice w ramie
Witam wszystkich, mam pytanie które trochę być może pozwoli usystematyzować wiedzę motorynkową. Otóż jakiś czas temu zauważyłem, i pisałem nawet tu w jednym temacie, że ramy motorynek M2 się dosyć sporo od pewnego momentu różnią. Mniej więcej od 1984/1985r. główka ramy jest połączona z rurą główną nieco wyżej i pojawiło się wzmocnienie w połączeniu rury głównej z podsiodłową.

Stary typ ramy:
https://thumbs.img-sprzedajemy.pl/1000x9...417206.jpg

Nowy typ ramy:
https://archiwum.allegro.pl/oferta/romet...52140.html

Podejrzewam że zbiegło się ta zmiana z wprowadzeniem w 1984r. modelu M3, chodziło tu zapewne o unifikację i żeby silnik 025 lepiej pasował. W związku z tym mam kilka pytan na które może ktoś zna odpowiedź.

1. Kiedy dokładnie (miesiąc) wprowadzono model M3
2. Czy mocowania silnika mogły się różnić, bo czasem widać że silnik jest nieco bardziej obwisły, mówię tutaj zarówno o dwóch wersjach M2 jak i między M2-M3
3. Kiedy zlikwidowano ucho do głowicy
4. Niech mi ktoś wyjaśni jakie były rodzaje podnóżków i w jakich latach Wink
5. Były w końcu M3 z kierownicą na mostku?
6. Czy ramy różniły się rozstawem osi?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-02-2022 15:22:40 przez romek.)
12-02-2022 15:07:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Przelot ogar 205
Ostatni post: Szymon_komar
Dzisiaj 23:31:24
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 2
Nowy nabytek prosto z Mot...
Ostatni post: Piotrekdriver1
Dzisiaj 22:52:06
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 103
Jawa babetta 207 - Kiedy ...
Ostatni post: Piotrekdriver1
Dzisiaj 22:19:15
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 889
Napęd licznika ogar
Ostatni post: grz3513k
Dzisiaj 19:14:15
» Odpowiedzi: 20
» Wyświetleń: 1251
jakie łożysko do mechaniz...
Ostatni post: motor123413
Dzisiaj 12:41:44
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 42
Remont Motorynki Pony m2 ...
Ostatni post: Paskal
Dzisiaj 11:01:27
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 5368
Komar 2350 `72
Ostatni post: usertm
Wczoraj 21:32:51
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 1314
Gaźnik zalewa silnik Ogar...
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 19:46:37
» Odpowiedzi: 20
» Wyświetleń: 848
Ogar 205 1987
Ostatni post: Piotrekdriver1
Wczoraj 18:17:09
» Odpowiedzi: 29
» Wyświetleń: 1990
Słabe sprężanie komar 017...
Ostatni post: ifuomosquito
09-05-2025 18:15:04
» Odpowiedzi: 24
» Wyświetleń: 790
Ogar 200 z gaźnikiem 16n1...
Ostatni post: maticzekk
09-05-2025 12:18:25
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 246
Ogar 205 prędkość
Ostatni post: Szymon_komar
08-05-2025 08:34:52
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 185
Romet 50 T-1 od znajmowgo
Ostatni post: romek
07-05-2025 22:09:00
» Odpowiedzi: 40
» Wyświetleń: 10403
50-TS-1 prototyp - buduje...
Ostatni post: Jorginsson
07-05-2025 01:54:46
» Odpowiedzi: 141
» Wyświetleń: 69534
Komar przednie zawieszeni...
Ostatni post: Dinozaur
06-05-2025 15:40:04
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 512

Reklama