Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
lordluca
Nowy
Liczba postów: 99
Imię: łukasz
Skąd: wrocław
Pojazd: Romet Komar
|
remont
cześć wszystkim!
właśnie zupełnie niespodziewanie stałem się właścicielem komarka z 1987 roku z silnikiem 017.
motorek stał od 20 lat w garażu u dziadka, ma nakręcone 16 000 ale jest bez rdzy.
postanowiłem dać mu szansę na drugie życie.
Czy możecie wypunktować łaskawie co od razu jest do wymiany (chciałbym zrobić zakupy za jednym razem jedną paczką)
na pewno całe flaki silnika - tutaj nie mam wątpliwości, natomiast zastanawiam się co jeszcze warto wymienić na nowe.
mam budżet na to 3k, więc możemy poszaleć
pozdrawiam maniaków
Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka
|
|
15-08-2020 15:04:14 |
|
|
gabriel0
☭Ciśniem klamoty do lasu☭
Liczba postów: 1,494
Imię: Tak
Skąd: Góra Kalwaria
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: remont
Wogóle zastosuj się do rometowej zasady, jak chodzi to nie ruszaj. Przeczyść porządnie zapłon i jeździj.
Jeżeli już chcesz dotykać, to zależy jak to chcesz naprawić.
Ogólnie polecam taki system jak mam u siebie. Korobowód ten https://czescidomotocykli.pl/38891-korbo...04039.html
Oddać do tokarza, niech go spasuje do wału i karterów (obtoczenie stopy korbowodu bo jest dużo większa i nie wejdzie).
A cylinder z tym tłokiem oddać na szlif https://allegro.pl/oferta/tlok-40mm-piag...6078289870
Nie zajeździsz tego do końca świata.
A jeżeli chcesz oryginalne elementy, staraj się zmienić jak najmniej bo nowe elementy typowo do rometa się nie nadają.
"Ten komar za pomału się porusza"
|
|
15-08-2020 21:53:13 |
|
|
Norweski Zomowiec
Mechanik
Liczba postów: 1,795
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
|
|
15-08-2020 22:05:35 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|