Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Kapitalny remont ogar 205
|
Autor |
Wiadomość |
wazniak96
Smerf Mechanizator

Liczba postów: 664
Imię: Dawid
Skąd: Lębork
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Kapitalny remont ogar 205
Jak sie na tym nie znasz i nie potrafisz nawet poszperac w internecie (tematow i filmikow na yt jest sporo) to sie lepiej za to nie bierz
Odpowiadajac na twoje pytanie:
1. Cylinder / tlok / pierscienie.
2. Wal jesli ma luz osiowy (tutaj uwaga, czasami wystarczy wymienic tulejke gorna na korbowodzie).
3. symeringi oraz lozyska
4. Oring na walku kopniaka na pewno tez juz jest stwardnialy.
5. Sprzeglo (nie zawsze trzeba zmieniac komplet...)
5. W miare potrzeby tryby jesli sa zjechane.
6. Olej
7. Aparat zmiany biegow (tylko jesli ma takie luzy ktorych nie da sie zniwelowac).
Wydaje mi sie, ze wypisalem wszystko tak aby przywrocic silnik do fabryki, ale niestety z nowymi, istniejacymi czesciami fabrycznego nie zrobisz wiec nie wymieniaj czesci ktorych nie trzeba wymieniac...
|
|
19-06-2020 17:32:07 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|