Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[50-T-1] Problem z identyfikacją gaźnika
Autor Wiadomość
Devolt303 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 8
Imię: Michał
Skąd: Gogolin
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #1
Problem z identyfikacją gaźnika
Jakiś miesiąc temu postanowiłem gruntownie odrestaurować swojego rumaka.

Oczywiście przyszedł też czas na silnik (dezamet 019) oraz gaźnik (GM13F teoretycznie). No i tu dostałem zagwozdkę.

W oficjalnej instrukcji napraw Rometów i danych technicznych, do 019stek przychodził wyżej wymieniony gaźnik.

Były już osoby co pakowały GM12F1 do trzybiegów i jechać jechał, tyle że między nimi jest duża różnica. Konkretnie:

GM12F1 - przepływ głównej duszy paliwowej 37 cm^3/min
GM13F - 55 cm^3/min

Coś to chyba musi znaczyć, a ja nie lubię kompromisów i dlatego postanowiłem pooglądać sobie mój gaźnik. Tu właśnie nasuwa się moje pytanie. Czy ktoś jest w stanie zidentyfikować to cudo pisma w metalu drukowanego (patrz zdjęcie)
   
Zamiast numerku mam X, a co troszkę mnie martwi, to te F12 za filtrem powietrza (zdjęcie 2).
   
Tak więc jako moja wiedza jest dość ograniczona, zdaje się na waszą pomoc:

Co to za gaźnik?
Jaki może mieć przepływ?
Czy da się wymienić dyszę by uzyskać te 55cm^3/min?
Gdzie znajdę zestawy do odnawiania do niego, lub jaki byłby dobry zamiennik.
Jakieś linki do stron z których ogólnie Romeciarze biorą części też by się przydały
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-05-2020 23:09:05 przez Devolt303.)
31-05-2020 23:07:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Przednie zawieszenie w Og...
Ostatni post: grissley
Dzisiaj 17:26:02
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 1402
Tuning Sałek s38 - działa...
Ostatni post: Dinozaur
Dzisiaj 12:12:52
» Odpowiedzi: 34
» Wyświetleń: 1793
Ogar 200 1986 z piwnicy
Ostatni post: siwy1958
Wczoraj 11:56:15
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 210
Huragan RetroGrade - doku...
Ostatni post: siwy1958
Wczoraj 11:43:44
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 664
Lampka phiełka (nie dział...
Ostatni post: Dawdzio
05-12-2025 17:45:26
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 111
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: grissley
05-12-2025 17:09:15
» Odpowiedzi: 294
» Wyświetleń: 36545
Pegaz 700 " Siedemsetka "...
Ostatni post: Adrist
05-12-2025 14:00:20
» Odpowiedzi: 52
» Wyświetleń: 10533
PONY 301 1988 Pawła z Kos...
Ostatni post: grissley
05-12-2025 05:11:21
» Odpowiedzi: 164
» Wyświetleń: 63783
Romet Pony
Ostatni post: OptimusPL
05-12-2025 03:13:23
» Odpowiedzi: 34
» Wyświetleń: 18747
Śmieszne i ciekawe linki,...
Ostatni post: Piotrekdriver1
04-12-2025 23:57:53
» Odpowiedzi: 1402
» Wyświetleń: 392220
Wsk 125 dzwoniący silnik
Ostatni post: romek
03-12-2025 11:57:17
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 11897
Jackmotorsowe zestawy tun...
Ostatni post: Debesta
03-12-2025 06:36:32
» Odpowiedzi: 42
» Wyświetleń: 2349
Kratka na lampe ogar 205
Ostatni post: romek
03-12-2025 06:13:46
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 204
Własnej produkcji zapłon
Ostatni post: romek
30-11-2025 20:01:44
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 297
Tuning Dezamet 023
Ostatni post: romek
30-11-2025 19:59:35
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 587

Reklama