Legalność tylnych świateł: stop/kierunkowskazy
|
Autor |
Wiadomość |
Artur
Zachmurzony
Liczba postów: 2,357
Imię: Artur
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny
|
Legalność tylnych świateł: stop/kierunkowskazy
Przemknęło mi, że na forum są podobno diagności (lub przynajmniej osoby z praktyką w tym temacie).
Cel: planuję w motocyklu (SV650 '99) dołożyć osobne światło (lub światła) stopu. Główną ideą jest to, aby nie było zintegrowane ze światłem pozycyjnym - dla lepszej widoczności (szczególnie w ostrym słońcu - lato idzie).
Pomysły: myślałem o dołożeniu osobnego światła, ale po lekturze tego artykułu mam spore wątpliwości natury prawno-homologacyjnej. Ale: pomysł 1.: osobne światło STOP, zamontowane w okolicach tablicy rej. lub pod nią. Był też drugi pomysł: stop zintegrowany z kierunkowskazami, np.: aukcja 1., aukcja 2., aukcja 3. Sprzedający jakąś tam homologację deklarują - ale wiadomo, czego się nie robi dla sprzedaży.
Pytanie: jakie rozwiązanie jest w 100% legalne (lub ma największą szansę na bycie legalnym)? Tak, aby nie mógł się przyczepić ani diagnosta, ani żaden suszarkowiec (nie tylko w naszym kraju); a i żeby spełniało swoją funkcję należycie i zgodnie z założeniami?
Kto jest naprawdę w temacie, ten pomoże najbardziej. Z góry dzięki!
|
|
06-03-2019 21:39:53 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|