Pomóżcie mi skompletować mojego Rometa 50-T1
|
Autor |
Wiadomość |
zdanek
Nowy
Liczba postów: 9
Imię: Damian
Skąd: Krosno Odrzańskie
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Pomóżcie mi skompletować mojego Rometa 50-T1
Gaźnika też się nie doczekałem. To było tydzień przez Wigilią, także wątpię, że cokolwiek wysłał.
Pogadam ze znajomym policjantem, niech doradzi czy chociaż odwiedzą go Panowie niebiescy.
Ogólnie to był w tamtym czasie jedyny silnik 019 na portalach aukcyjnych.
A to, że był "po remoncie" bylo na plus.
A wyszło jak zawsze
Jeszcze jedno pytanko, co sądzicie o nowych węgierskich cylindrach do rometa ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-12-2017 16:09:37 przez zdanek.)
|
|
27-12-2017 15:41:30 |
|
|
JGNZM
Chartełowiec
Liczba postów: 1,247
Imię: Mikołaj
Skąd: Wielkopolskie
Pojazd: Romet Chart
|
|
28-12-2017 00:23:26 |
|
|
zdanek
Nowy
Liczba postów: 9
Imię: Damian
Skąd: Krosno Odrzańskie
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Pomóżcie mi skompletować mojego Rometa 50-T1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-12-2017 19:53:00 przez zdanek.)
|
|
28-12-2017 19:51:22 |
|
|
zdanek
Nowy
Liczba postów: 9
Imię: Damian
Skąd: Krosno Odrzańskie
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Pomóżcie mi skompletować mojego Rometa 50-T1
Uwielbiam te forum.
Już wiem dalej, czego szukać
bubel napisałem PW
Kupię do Rometa 50-T1 z 1979:
- Kierownicę kompletną (z osprzętem i manetkami)
- Kranik
- Chlapacz tylnego błotnika
- linkę prędkościomierza
- linkę hamulca
- linkę sprzęgla
- chromowaną osłonkę lampy przedniej
- nóżkę hamulca z przewodem (komplet)
- kompletny wydech
- Cylinder + gaźnik
|
|
28-12-2017 22:21:12 |
|
|
zdanek
Nowy
Liczba postów: 9
Imię: Damian
Skąd: Krosno Odrzańskie
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Pomóżcie mi skompletować mojego Rometa 50-T1
Z pozostałych części brakuje mi tylko chlapacza tylnego błotnik i nóżki hamulca z całym osprzętem.
A teraz do sedna.
Gość od którego kupiłem silnik dosłał mi głowicę, nowy tłok, iglicę gaźnika i gaźnik 13 tylko z dyszami.
Czy mogę do niego przełożyć graty z 12 ? tj. przepustnicę, iglice, pływak ?
Przy próbie odpalenia silnika odkręcało się magneto.
Okazało się, że jest zerwany gwint wa wale... I muszę kupić nowy wał.
Od innego Pana kupiłem w sumie wszystkie nowe rzeczy z epoki.
Kierownicę z osprzętem, linki, osłona chromowana lampy, cylinder z tłokiem nominał itd.
Mam do was poradę, jak ustawić poprawnie zapłon.
Próbowałem dzisiaj odpalić silnik 023 lecz żadnych oznak życia.
Iskra jest, paliwo też.
W gmp mam przerwę 0,35mm.
Czy najpierw ustawiamy stojan ? Czy najpierw platynki ?
Jeśli tak, to jak ?
Co czytam, to każdy inaczej mówi.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-01-2018 22:06:00 przez zdanek.)
|
|
24-01-2018 22:05:18 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|