Osa M52 175
|
Autor |
Wiadomość |
darek23
Never Give Up!
Liczba postów: 322
Imię: Darek
Skąd: Kozienice
Pojazd: Romet Ogar 200
|
Osa M52 175
Witam. Jestem w trakcie naprawy osy i mam pewny problem. Dotyczy prawdopodobnie ustawienia zaplonu, poniewaz strzela raz z gaznika, raz z wydechu. Zaplon ustawiony wg ksiazki na 4,4 mm przed gmp, platynki ustawione na 0,35mm. Jednakze doczytalem na necie ze owo ustawienie jest dla "grubej" uszczelki pod glowice. Nie znam grubosci orginalnej uszczelki, zalozona jest taka jak od wsk 175. Cewka zaplonowa nowa, platynki rowniez. Kondensator rowniez mam nowy jednak dla pewnosci zalozony jest od mojej wsk czyli jest sprawny. Chodzi generalnie o ustalenie punktu zaplonu, bo teraz jest na maksa opozniony i ledwo sie zalapalem na to 4,4mm. Ustawiane przy pomocy suwmiarki, szczelinomierza i omomierza doustalenia punktu rozwarcia. Rece mi opadaja bo nie moge dojsc ladu z tym sprzetem. Pali z kopa, nie ma wolnych obrotow, chodzi tylko przy odkreconej manetce, strzelajac przy tym. Doszperalem sie szczatkowych info na necie, ze przy dzisiejszych uszczelkach punkt zaplonu powinien byc 2,2mm przed gmp. Jednak nie ma mozliwosci aby dojsc do tej wartosci. Moze ktos cos poradzi lub podpowie w tej kwesti bo juz brak mi sil i checi na dalsze bezskuteczne grzebanie. Pozdro.
|
|
11-04-2017 14:13:07 |
|
|
darek23
Never Give Up!
Liczba postów: 322
Imię: Darek
Skąd: Kozienice
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Osa M52 175
Tak pegaz. Niestety. Poziom paliwa ustawiony tak jak ksiazka nakazuje, siedzialem nad tym dobra godzine. Regulacje gaznika nic nie daja. Zapali, chodzi na duzych obrotach, na malych nie chce, postrzeliwuje od czasu do czasu w gaznik i wydech. Dodam ze silnik po remoncie, na nowych lozyskach i simmeringach, wiec to odpada. Zaplon przestawilem na 2,2mm teraz pali gorzej i nie ma poprawy. Probowane na kilkunastu swiecach, roznych ustawieniach zaplonu jak i platynek. Zmienialem rowniez polozenie iglicy, bez efektu. Kompresja jest, iskra konia by zabila, ale nie daje rady tego poustawiac. Z racji tego ze konstrukcyjnie to praktycznie to samo co wsk 125 tylko ksztalty inne, ustawie zaplon na nastawach wski zobaczymy czy cos sie zmieni.
|
|
11-04-2017 16:19:55 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|