Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Docieranie Cylindra [Ogar 200]
Autor Wiadomość
secik Offline
Nowy
*


Liczba postów: 45
Imię: Krzysiek
Skąd: Sieradz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #1
Docieranie Cylindra [Ogar 200]
Witam.
Mam w domu oryginalny cylinder od jawy 50 i planuje zrobic szlif na 60ccm i założyc tłok 3 pierscieniowy . I tu moje pytanie: Jak docierac taki cylinder ? proszę o szczegółowe wyjaśnienia.
Jeśli ktoś ma jakieś zastrzeżenia pisac.
Pozdrawiam

Mój Ogi na PJ
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-04-2012 19:35:14 przez secik.)
10-04-2012 19:34:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Barto5050 Offline
Współczesny Romeciarz :F
*


Liczba postów: 1,146
Imię: Bartek
Skąd: Turze Pole (RBR)
Pojazd: Romet Chart
Post: #2
RE: Docieranie Cylindra [Ogar 200]
Na początek ustawiamy silnik tak aby dostawał jak najwięcej paliwapoprzez ustawienie iglicy na najwyższej pozycjii czyli zawleczka jak najbardziej na dół. Pompujemy mu paliwa, załączamy zapłon i odpalamy, powinien chwycić za 1-3razem i usłyszycie że bardzo cicho silnik pracuje, ja sie osobiście wystraszyłem, bardzo miły dźwięk dla ucha Smile i od tej pory wysokie obroty są naszym wrogiem, docieramy go przez minimum 500km jeżdżąc na najwyższym biegu oraz na najniższych obrotach [u mnie była to prędkość ok 40km/h. Można go troche "przyśpieszyc" jak będzie miał przejechane z 150km ale tylko na zimnym silniku i tylko na chwilę. Po całym docieraniu warto zmienic pierścienie i dotrzeć je na odcinku 15km. W sumie wszystko Smile Docieranie nie jest takie straszne jak go malują Big Grin
Stosunek oleju do mieszanki to 1:25 czyli 40ml oleju na litr paliwa.

One mają Duszę, a nie plastiki Wink
10-04-2012 19:48:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Stachu.G Offline
"Dziecko kirca"


Liczba postów: 1,088
Imię: Staszek
Skąd: Podkarpackie
Pojazd: Romet Chart
Post: #3
RE: Docieranie Cylindra [Ogar 200]
Proponuje jednak tłok dwupierścieniowy
10-04-2012 21:36:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
secik Offline
Nowy
*


Liczba postów: 45
Imię: Krzysiek
Skąd: Sieradz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #4
RE: Docieranie Cylindra [Ogar 200]
(10-04-2012 21:36:00)Stachu.G napisał(a):  Proponuje jednak tłok dwupierścieniowy

Dlaczego dwupierścieniowy ? Bedzie sie przegrzewał?

Mój Ogi na PJ
11-04-2012 20:59:57
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
papi99 Offline
Fachowiec od gaźników:)
*


Liczba postów: 469
Imię: Kacper
Skąd: Zakrzewo
Pojazd: Romet Pony
Post: #5
RE: Docieranie Cylindra [Ogar 200]
(11-04-2012 20:59:57)secik napisał(a):  
(10-04-2012 21:36:00)Stachu.G napisał(a):  Proponuje jednak tłok dwupierścieniowy

Dlaczego dwupierścieniowy ? Bedzie sie przegrzewał?
Dwupierścieniowy ma mniejsze tarcie Smile

>>>Mój Romet na Pj<<<

>>>Mój Cross na Pj<<<

>>>Mój kanał na YT<<<



Cztery kółka ruszają ciało. Za to dwa ruszają duszę.

Jeżeli w czymś pomogłem kliknij "Pomógł"
11-04-2012 21:14:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Stachu.G Offline
"Dziecko kirca"


Liczba postów: 1,088
Imię: Staszek
Skąd: Podkarpackie
Pojazd: Romet Chart
Post: #6
RE: Docieranie Cylindra [Ogar 200]
Wytwarza mniej ciepła a kompresja taka sama jak przy 2p jak i prz 3p
Ruski tego nie przemyśleli Wink
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-04-2012 22:24:18 przez Stachu.G.)
11-04-2012 22:23:50
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: grissley
Dzisiaj 00:39:01
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 27
Urwana śruba od regulacji...
Ostatni post: Konrad DD
Wczoraj 23:30:31
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 15
Identyfikacja wersji i na...
Ostatni post: usertm
Wczoraj 22:12:50
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 174
Hamulec przedni Wigry 3
Ostatni post: usertm
Wczoraj 22:07:34
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 35
Spawak do Rometa 60/4/3 T...
Ostatni post: ifuomosquito
Wczoraj 20:42:56
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 157
Ogar cdi przerywa i strze...
Ostatni post: Szymon_komar
Wczoraj 16:30:01
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 153
Ogar 205 1987
Ostatni post: usertm
Wczoraj 13:29:43
» Odpowiedzi: 56
» Wyświetleń: 4935
Ile wsiąść za remont 023 ...
Ostatni post: łogór 200
Wczoraj 00:51:08
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 254
skundlony Huragan i pare ...
Ostatni post: Masiaken
02-07-2025 23:05:29
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 162
Ogar CDI Strzela i przery...
Ostatni post: Szymon_komar
02-07-2025 21:10:44
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 66
Części do 50-T-1
Ostatni post: romek
02-07-2025 20:30:09
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 105
identyfikacja rocznika
Ostatni post: zaz
30-06-2025 23:14:53
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 248
Manetki gazu i sprzęgła
Ostatni post: romek
29-06-2025 16:24:00
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 145
Hej potrzebuje fachowej r...
Ostatni post: junior532
29-06-2025 15:11:20
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 270
Cześć
Ostatni post: TobiaszDymek
28-06-2025 23:53:36
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 111

Reklama