Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Współczesne ,,rzemiosło"
|
Autor |
Wiadomość |
wojtekr35
TeRrOrYsTa
Liczba postów: 939
Imię: Wojtek
Skąd: Nowa Ruda
Pojazd: Inny
|
Współczesne ,,rzemiosło"
Chciałbym, aby każdy kto miał z tym doczynienia napisał o tym coś. Jak wiadomo współczesne wyroby nie dorównują oryginałom, ale też chyba nie są, aż tak złe jak opisują je po różnych forach. Gdzieś jescze przeczytałem, że współczesne części dzielą sie na lepsze i gorsze, najciekawsze jednak jest to skąd ma się wiedzieć, które to te lepsze, czyżby to te droższe? .Do tej pory miałem jedynie styczność z tłokiem i powiem, że zadowolony nie jestem, ponieważ puchnie ponad normę. Mam pytanie do tych, o ile tacy są, którzy kupowali zestaw cylinder i tłok, dlatego, że się nad nim zastanawiam, bo niestety u mnie szlif kosztuje więcej niż ten zestaw.
MZ SM 125 & DT 125 RE
"Wszystko jest dla ludzi, wszystko też może Cię zabić"
http://www.facebook.com/pages/Supermoto-...2273483398
|
|
07-04-2012 23:35:06 |
|
1 osoba postawiła piwo wojtekr35 za ten post:1 osoba postawiła piwo wojtekr35 za ten post.
Kubasio (04-08-2012)
|
MrF4k
Daaaawwccaa
Liczba postów: 5,136
Imię: Karol
Skąd: Kamienna Wola
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Współczesne ,,rzemiosło"
No to tak tłok cylinder ten zestaw posiadam dwie sztuki pseudo 60 w jednym puchł tłok na początku ale wymieniłem i jest git w drugim zero problemów. Tryby do skrzyni kupiłem raz po odpaleniu oberwało ząbki tak ze sie nie opłaca kupować. Cewke też kupiłem raz i nie chodziła , kondensator jak sie trafi ale przeważnie są dobre , platyny też oki. Co do wału to są bardzo delikatne co wiem lubią sie miejsca na klin wyrabiać, z nowym iskrownikiem sie nei spotkałem ale podobno dobre , magneta nowe dobre , sprzęgła też , zmieniacze nowe też dobre , wodziki tak samo , szpilki lubią sie łamać stare można wygiąć i sie nie złamią nowe są bardziej podatne , fajki też dobre tak samo jak kable , zestawy do gaźnika w miare dobre zależy jak sie trafi ja mialem problemy z iglicą , gaźniki też dobre( choć słyszałem ze sie nie da wyregulować czasami ) Ogólnie dużo cześci jest w miare dobrych ale jak wiadomo lepiej kupić ZMD
Pisk opon słychać z dala ktoś na Charcie zapier**** !!!
Mam Rometa i dwa kaski więc wybiorę się na laski
(25-08-2011 00:10:48)soczek napisał(a): Rób na orginał. Tjunink to tylko młode oszołomy praktykują, a potem na stare lata i tak mądrzeją (wiem po sobie).
Działaj, pozdro !
|
|
08-04-2012 09:52:45 |
|
1 osoba postawiła piwo MrF4k za ten post:1 osoba postawiła piwo MrF4k za ten post.
Kubasio (04-08-2012)
|
skuter007
Uczeń
Liczba postów: 326
Imię: Patryk
Skąd: Leszno/Przemyśl
Pojazd: Inny
|
RE: Współczesne ,,rzemiosło"
Współczesne iskrowniki wcale nie są takie dobre, chciałem do Polo dać nowy ale w ogóle nie mógł odpalić, iska była ni w oko ni w pi***, bawiłem się z nim w kółko:/ A starszy pan dał mi stary iskrownik za to że mu zawsze pomagałem i chodzi do tej pory, tylko teraz szlif mu trzeba zrobić... Te najprostsze fajki są dobre, reszta to kosz i nic więcej Magneto bez zarzutów Tłok nominalny z pierścieniami super, Romecik do momentu całkowitego zatarcia jeździł jak marzenie, natomiast w głowicach gwint się szybko niszczy. Miałem tak że po dodaniu pełnego gazu wyleciała świeca, myślałem że słabo dokręciłem, patrze na świecę a ona wisi na kablu z tą tuleją...:/
|
|
08-04-2012 12:38:21 |
|
|
Irek
-----
Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
|
RE: Współczesne ,,rzemiosło"
Romet/Komar : 90% części dobrych, niektóre jak np przerywacze wymagają dopasowania ale OK. Ogólnie nie moge narzekać. Bywały części nie zdatne do użytku jak 1 gaźnik, 1 tłok (strasznie puchł) czy manetka zmiany biegów do Komara ale wały cylindry itd były bardzo dobre .
W motorynie mam silnik na prywaciarski częściach (już drugie takie 023) i pracuje bez zastrzeżeń, moc kultura pracy w porządku
WSK 125: tu już gorzej z częściami silnikowymi : cylindry totalna porażka (zbyt małe kanały, duży ubytek mocy) , pełne wały (bez blach) zbyt ciężkie i czopy minimalnie za dużej średnicy (trudność z osadzeniem łożysk) . Napędy, części elektryki, gaźnik bez zarzutu.
Jawka : bez większych zastrzeżeń wszystko pasowało i działało
Simson: też raczej ok, wał i cylinder bez zarzutu, jeden poważny feler : w nowym zapłonie po 100km (mimo że wał i koło magnesowe też były nowe) w drodze rozpadł sie przerywacz. Warto od razu przełożyć na MZA .
|
|
08-04-2012 22:45:37 |
|
|
zbydrze
Rometowy elektro-elektronik
Liczba postów: 820
Imię: Zbyszek
Skąd: Okolice Rypina
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Współczesne ,,rzemiosło"
Ja mam w 205 nowy cylinder 50ccm
Komplet: tłok, pierścienie, sworzeń, zabezpieczenia, uszczelki (1 blaszana, 1 z czarnego papieru i miedziana podkładka pod kolanko)
(na tłoku było: WM Motor)
Wykonanie nie jest na 100% dobre. Minimalnie złe zatoczenie kanału wylotowego, niesymetryczne przepłukujące (jeden mniejszy, drugi większy). Wlotowy też nie jest idealny. Jedno żeberko zgięli na produkcji. Jak na razie jest na dotarciu i co najlepsze nie grzeje się mocno. Nic nie puchnie. Staram się go oszczędzać i nie szaleję, pilnuję wskazań termometru.
Świece Iskra kupiłem 2, to jedna padła po 3 dniach, a druga śmiga już prawie pół roku.
Rzadko wchodzę, rzadko odpisuję
|
|
09-04-2012 00:46:28 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|