| 
		
	 
		
		 Ocena wątku: 
			
				0 głosów - 0 średnio12345 
		
			| 
					[Ogar 200] Cewka 8V i 6V
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
	
		| LiSiC   126p fan
 
  
 
   Liczba postów: 248
 Imię: Mateusz
 Skąd: SRC
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| Cewka 8V i 6V 
 
				No to ten. W moim Ogarze poszła mi cewka butelkowa i zastanawiam się czemu w ofercie Gmoto są dwie różne:https://gmoto.pl/cewka-butelkowa-8v,84426.html  - na 8V
https://gmoto.pl/cewka-butelkowa,58210.html  - na 6V 
Jako że z silnikiem JAWA 223 dopiero zaczynam przygodę to w mojej głowie rodzi się pytanie: Czy można je stosować zamiennie i czy, jeśli dam tą na 6V to uzyskam lepszą(mocniejszą) iskrę?
 
Z iskrą miałem już wcześniej problemy bo przy starej instalacji była dość słaba, jak zrobiłem nową instalację to od razu na przejażdżkę się przejechałem i tego nie sprawdziłem.(Ogarem zrobiłem około 60km, jechał całkiem fajnie, licznik z Jawy zamknąłem na prostym odcinku[wyskalowany do 80] potem zgasł na postoju, po czym już nie odpalił)
 
No to tak reasumując, którą cewkę brać i czy w ogóle z tych brać? A może oryginał lepszy?(Z jakością nowych części się już nie raz spotkałem    nie chciałbym po raz kolejny wywalać kasy w błoto)
			
  Bycie druciarzem zobowiązuje.
 |  |  
	| 01-09-2016 20:38:33 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |