Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Regulacje przed pierwszym uruchomieniem po remoncie w 023/027
|
Autor |
Wiadomość |
Maciek_Krk
Uczeń

Liczba postów: 138
Imię: Maciek
Skąd: Kraków
Pojazd: Romet Kadet
|
Regulacje przed pierwszym uruchomieniem po remoncie w 023/027
Witam !
Czy ktoś mogł by podzielić sie wiedzą jak wstepnie wyregulować zapłon i gaźnik dla pierwszego uruchomienia. Oczywiscie potem poprawki trzeba wprowadzić ale napewno jest jakas pozycja od ktorej najlepiej zacząć 
Info ogolne co trzeba zestroić:
Silnik: 023 z zapłonem elektronicznym od Charta ( iskra az oślepia  )
Gaźnik GM12F1 wyczyszczony, nowe dysze iglica uszczelki
Cylinder 1szy szlif ori ZMD no i tlok z pierscionkami juz nowej produkcji
Swieca Iskra F95S... pewnie nie najlepsza ?
jaki Kat zaplonu - ile mm przed gornym martwym punktem ?
gaźnik: iglica na ktorym z 4ech rowkow? Ile obrotow dawki paliwa od maksymalnie dokreconej śrubki ?
Raz juz odpalalem, na wolnych chodzil rowno jednak nie wkrecal sie na wyzsze obroty mimo prób regulacji gaźnika po przejechaniu parudziesieciu metrow stracil moc calkiem ( zlapał temperature ale nie byl prze-grzany napewno ) potem probowałem zmieniać kąt wyprzedzenia zapłonu ale juz nie odpalał ( chyba go zalewało bo swieca mokra zawsze przy kontroli ) a potem zrobilo sie ciemno i trzeba bylo skonczyć. Pomóżcie choć troche bo akurat jak do calego remontu mialem mega cierpliwość by wszystko wyszło perfect to regulacje nie sa moja mocna sprawą
Aha i jeszcze jedno wazne pytanie : przy ustawianiu zapłonu w ktorym miejscu powinna byc kreska na impulsatorze - rowno pomiedzy kreskami na magnecie ? Czybjak.. ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-08-2016 22:41:56 przez Maciek_Krk.)
|
|
02-08-2016 22:11:50 |
|
|
dlugiLBN
Lakiernik

Liczba postów: 698
Imię: Daniel
Skąd: Lublin
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
02-08-2016 23:33:40 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|