Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Komar 232 - brak "luzu" przy pracujacym silniku
Autor Wiadomość
Zdziczest Offline
Nowy
*


Liczba postów: 8
Imię: Mario
Skąd: DC
Pojazd: Inny
Post: #1
Komar 232 - brak "luzu" przy pracujacym silniku
"sztywniak" od niedawna u mnie, na razie testuje, reguluje, sprawdzam Smile Problem jaki mam dotyczy wybierania luzu:
-na wylaczonym silniku, luz jest delikatnie wyczuwalny i nie ma problemu z ustawieniem manetki na 0, tak aby mozliwy byl rozruch
-na pracujacym silniku, przelaczanie biegow (redukcja) idzie sprawnie. Tradycyjnie jedynke trzeba trzymac, dwojka trzyma sie sama. Ale jak dojezdzam do swiatel i jest potrzeba zatrzymania sie, to w zaden sposob nie jestem w stanie "wbic" luzu - tak jakby go nie bylo. Efekt taki, ze musze ciagle trzymac go na sprzegle, zeby stal w miejscu. Wszelkie proby znalezienie luzu koncza sie zdlawieniem silnika (bo zawsze ktorys bieg jest wbity).
Co odpowiada za taki stan? Gdzie szukac rozwiazania? ("szukajka" nic mi nie dala)


PS' przepraszam za brak polskich znakow - po prostu komp nie ma polskiej klawiatury

Przepraszam za brak polskich znakow - po prostu komp nie ma polskiej klawiatury
13-08-2015 17:18:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Pablo z Garażu Offline
Pogromca korozji :D
*


Liczba postów: 166
Imię: Paweł
Skąd: Ok. Krosna [RKR]
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: Komar 232 - brak "luzu" przy pracujacym silniku
Spróbuj jeszcze wyregulować biegi.
13-08-2015 21:54:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Podwójne Światło stopu w ...
Ostatni post: Dawdzio
Dzisiaj 00:32:10
» Odpowiedzi: 20
» Wyświetleń: 475
Stajnia Bola
Ostatni post: NoSeLatamTrochu
Dzisiaj 00:25:32
» Odpowiedzi: 36
» Wyświetleń: 8658
Białe siodełka
Ostatni post: FranekOriginal15
Wczoraj 18:23:24
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 36
Moje Karaty
Ostatni post: msikorsk
Wczoraj 16:38:04
» Odpowiedzi: 29
» Wyświetleń: 13185
Dezamet 023 kanał w karte...
Ostatni post: yogurt
Wczoraj 12:56:26
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 249
Zbyt wyskokie napięcie ge...
Ostatni post: Ogar202
Wczoraj 11:52:39
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 279
ZZR Karat? Prośba o ident...
Ostatni post: msikorsk
Wczoraj 10:03:13
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 112
Problem z liniowością zęb...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 09:12:12
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 178
Cylinder WSK
Ostatni post: Jakub
Wczoraj 08:17:33
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 53
Zawieszenie przednie Rome...
Ostatni post: Jakub
Wczoraj 08:16:23
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 52
simson s51 6v brak ładowa...
Ostatni post: Kacperek
04-08-2025 20:38:38
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 57
Cześć!
Ostatni post: msikorsk
04-08-2025 19:54:01
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 55
Romet Romka - 50-T-1 '82r...
Ostatni post: Piotrekdriver1
03-08-2025 22:31:03
» Odpowiedzi: 200
» Wyświetleń: 57438
Kupię auta z PRL
Ostatni post: zaz
03-08-2025 21:45:18
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 109
Plastikowe koło przekładn...
Ostatni post: Deecuu
03-08-2025 14:59:45
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 1191

Reklama