Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Komar 232 - brak "luzu" przy pracujacym silniku
|
Autor |
Wiadomość |
Zdziczest
Nowy
Liczba postów: 8
Imię: Mario
Skąd: DC
Pojazd: Inny
|
Komar 232 - brak "luzu" przy pracujacym silniku
"sztywniak" od niedawna u mnie, na razie testuje, reguluje, sprawdzam Problem jaki mam dotyczy wybierania luzu:
-na wylaczonym silniku, luz jest delikatnie wyczuwalny i nie ma problemu z ustawieniem manetki na 0, tak aby mozliwy byl rozruch
-na pracujacym silniku, przelaczanie biegow (redukcja) idzie sprawnie. Tradycyjnie jedynke trzeba trzymac, dwojka trzyma sie sama. Ale jak dojezdzam do swiatel i jest potrzeba zatrzymania sie, to w zaden sposob nie jestem w stanie "wbic" luzu - tak jakby go nie bylo. Efekt taki, ze musze ciagle trzymac go na sprzegle, zeby stal w miejscu. Wszelkie proby znalezienie luzu koncza sie zdlawieniem silnika (bo zawsze ktorys bieg jest wbity).
Co odpowiada za taki stan? Gdzie szukac rozwiazania? ("szukajka" nic mi nie dala)
PS' przepraszam za brak polskich znakow - po prostu komp nie ma polskiej klawiatury
Przepraszam za brak polskich znakow - po prostu komp nie ma polskiej klawiatury
|
|
13-08-2015 17:18:23 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|