Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Komar 232 - brak "luzu" przy pracujacym silniku
Autor Wiadomość
Zdziczest Offline
Nowy
*


Liczba postów: 8
Imię: Mario
Skąd: DC
Pojazd: Inny
Post: #1
Komar 232 - brak "luzu" przy pracujacym silniku
"sztywniak" od niedawna u mnie, na razie testuje, reguluje, sprawdzam Smile Problem jaki mam dotyczy wybierania luzu:
-na wylaczonym silniku, luz jest delikatnie wyczuwalny i nie ma problemu z ustawieniem manetki na 0, tak aby mozliwy byl rozruch
-na pracujacym silniku, przelaczanie biegow (redukcja) idzie sprawnie. Tradycyjnie jedynke trzeba trzymac, dwojka trzyma sie sama. Ale jak dojezdzam do swiatel i jest potrzeba zatrzymania sie, to w zaden sposob nie jestem w stanie "wbic" luzu - tak jakby go nie bylo. Efekt taki, ze musze ciagle trzymac go na sprzegle, zeby stal w miejscu. Wszelkie proby znalezienie luzu koncza sie zdlawieniem silnika (bo zawsze ktorys bieg jest wbity).
Co odpowiada za taki stan? Gdzie szukac rozwiazania? ("szukajka" nic mi nie dala)


PS' przepraszam za brak polskich znakow - po prostu komp nie ma polskiej klawiatury

Przepraszam za brak polskich znakow - po prostu komp nie ma polskiej klawiatury
13-08-2015 17:18:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Pablo z Garażu Offline
Pogromca korozji :D
*


Liczba postów: 166
Imię: Paweł
Skąd: Ok. Krosna [RKR]
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: Komar 232 - brak "luzu" przy pracujacym silniku
Spróbuj jeszcze wyregulować biegi.
13-08-2015 21:54:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Pęknięty karter
Ostatni post: Motokamel
Dzisiaj 22:03:49
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 60
romet zenit
Ostatni post: krzysiubj
Dzisiaj 21:35:45
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 15
Nieczytelny numer ramy og...
Ostatni post: Merfix
Dzisiaj 21:04:35
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 21
[K] Mocowanie tłumika oga...
Ostatni post: tooobiasz
Dzisiaj 19:32:50
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 26
Kierunkowskazy rowerowe r...
Ostatni post: Wojtas29
Dzisiaj 16:59:46
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 26
Kierunkowskazy rowerowe r...
Ostatni post: Wojtas29
Dzisiaj 12:33:10
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 44
Mocowanie tłumika ogar 2...
Ostatni post: tooobiasz
Dzisiaj 11:32:10
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 7460
Polo Lux 75
Ostatni post: Wojtas29
Dzisiaj 11:14:24
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 414
Karter ogar 205 023, napr...
Ostatni post: wazniak96
Dzisiaj 09:47:54
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 169
Kapa/dekle silnika komar ...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 08:17:15
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 94
witam
Ostatni post: łogór 200
Wczoraj 23:43:38
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 73
Oleje Castrol
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 15:11:35
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 150
Ogar 205 - 023. Uszkodzen...
Ostatni post: baczek007
Wczoraj 12:24:05
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 63
Kupię auta z PRL
Ostatni post: zaz
Wczoraj 12:17:19
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 73
Czy ogar 200 z zapłonem c...
Ostatni post: Bob_Harley
25-10-2025 20:47:53
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 103

Reklama