Iglica :F
|
Autor |
Wiadomość |
Laska:)
Podpaska :)
Liczba postów: 134
Imię: Mateusz
Skąd: Z nienacka
Pojazd: Inny
|
Iglica :F
Siemka
Moja jawka przygasa jak ją przeciągam na biegach czasami
I doszłem do tego że paliwo słabo dociera bo jak już tak przygasa puszczam gaz nie moge jej przegazować na full poczekam chwilke i już mogę
Więc tu moje pytanko na jakim rowku na iglicy ma być ustawione??
|
|
27-02-2012 09:33:35 |
|
|
Laska:)
Podpaska :)
Liczba postów: 134
Imię: Mateusz
Skąd: Z nienacka
Pojazd: Inny
|
RE: Iglica :F
Gaźniczek czyszczony i filtr benzyny też jest
Jest jeszcze na dotarciu
Ale może ktoś powiedzieć na jakim rowku ma być ![;P ;P](images/jezorek.gif) ?
Bo narazie chory jestem ale jak wyjde do garażu to wyjmę iglice i zobacze na jakim rowku jest
|
|
27-02-2012 17:43:45 |
|
|
Laska:)
Podpaska :)
Liczba postów: 134
Imię: Mateusz
Skąd: Z nienacka
Pojazd: Inny
|
RE: Iglica :F
No w jawce to nie wiem jak się ustawia
Mnie iglica narazie interesuję
Odpowie ktoś na którym ma być ![Tongue Tongue](images/smilies/tongue.gif) ?
przypominam że na dotarciu jest
|
|
27-02-2012 20:30:19 |
|
|
riley2pl
Spec od układu paliwowego
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/praktykant.png)
Liczba postów: 399
Imię: Ernest
Skąd: Kożuchów
Pojazd: Inny
|
RE: Iglica :F
,,Jak dociągasz na biegach i przygasa to raczej za niski poziom paliwa w komorze pływakowej."
Tak jak kolega powiedział.Czyli jest to spowodowane albo zanieczyszczonym tym złotym zaworkiem iglicowym zaraz pod blaszką albo brudnym kranikiem który podaj zbyt mało paliwa.Jak już zobaczysz te 2 rzeczy ...aha kranik to zdjemij wężyk i odkręc.Powinien być strumień benzyny a nie powinno kapać,a ten zaworek jest pod ta kopułka co wężyk w nią wchodzi....Dobra to jak jż to zrobisz to odpal go na chwilę,potem zgaś i odkręć tą kopułkę co wężyk w nia wchodzi.Zobaczysz pływak.Jak wdusisz go do dołu to paliwa powinno być tyle żeby zakryło pływak lub było równo z jego najwyżej odstającą częścią.Oczywiście zakręć kranik jak zgasisz motor.No to jak masz tyle tego paliwa co napisałem to znaczy ze poziom paliwa jest dobry w gaźniku,a jak nie to spróbuj lekko odgiąc od zaworka blaszkę tą złotą przy tej kopułce(uważaj aby ci nie wypadła bo ten bolec jest zawsze luźny).Odpal i zobacz jak będzie.Jak nie pomoże to wykręć dysze i dmuchnij do srodka jakąś pompką na wężyku bo może jakis paproch jest.Ja bym wyczyścił cały gaźnik ze szczegółną uwagą na zaworek.(on kluczem nr 7 jest wykręcany).Dobrze jest sprawdzić i zciągnąć gumę od filtra bo może jest brudny.Kombinuj coś z tych rzeczy.A iglice daj na sam dół bo na dotarciu i lej mu 1:35 nie tak jak w książce 1:30.Na sam dól w sensie ,że na ostatni rowek od dołu to wtedy ona będzie wyżej i poda bogatszą mieszankę do paliwa.tylko podczas jazdy dawaj mało gazu bo zalewać może.To tyle mam nadzieje ,że coś rozkminisz z tego ![Big Grin Big Grin](images/smilies/biggrin.gif)
Jeśli chodzi o kolor to prawidłowo musi być lekko brązowawy.Jak jest czarne to dużo oleju i zarazem kopci albo bierze olej,a jak mokra to zalewa
JEŚLI UDAŁO MI SIĘ W JAKIŚ SPOSÓB POMÓC KLIKNIJ ,,Pomógł"
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-02-2012 22:23:00 przez riley2pl.)
|
|
27-02-2012 22:20:24 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|