Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Porting Dezamet 019
|
Autor |
Wiadomość |
TheNight
Technik
Liczba postów: 904
Imię: Krystian
Skąd: Sanok
Pojazd: Romet Chart
|
Porting Dezamet 019
Witam szukam osoby która podejmnie się portingu w 019 ce na wzór poradnika:
"W cylindrze o średnicy tłoka 40mm czyli 55ccm (nie tak jak na allegro podają - 60ccm) dowiercone zostały 2 kanały płuczące, dlatego oznaczenie cylindra to 60/4. Przez dodatkowe kanały cylinder uzyskał lepsze napełnianie mieszanką, co przyczyniło się ze znacznym wzrostem mocy. Ważną rzeczą jest zachowanie symetryczności obu dowiertów. Następnie poszerzony został kanał wydechowy i podniesiony na 27mm od górnej tulei cylindra. Przeniósł się wtedy moment obrotowy wyżej niż oryginalny i zwiększyły się obroty maksymalne silnika. Króciec roztoczyłem do 20mm by móc zastosować większy gaźnik. Dla porównania fotka zwykłego gara 50/2 i mojego 60/4"
Link:
http://romet50t1.tnb.pl/viewpage.php?page_id=4
Tylko zamiast 60cc zrobić to na oryg. ZMD.
Do tego pasowało by zrobić szlif
Jeśli ktoś się chce podjąć niech pisze w PW lub pod tematem.
*Tuning/Usprawnianie Silników 2T
*Remonty generalne silników 2T/4T
Mój Chart 50/5
Derbi Senda 70/7/3M w akcji
|
|
26-03-2015 01:09:33 |
|
|
Lagoon
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 575
Imię: Michał
Skąd: Płock
Pojazd: Inny
|
|
26-03-2015 01:21:08 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|