| 
		
	 
		
		 Ocena wątku: 
			
				0 głosów - 0 średnio12345 
		
			| 
					Problem z gaźnikiem
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
		
		
	
		| dominik200 Unregistered
 
 
 | 
			| RE: Problem z gaźnikiem 
 
				Bawiłeś się z regulacją gaźnika? Jakie masz dysze?
			 |  |  
	| 16-12-2014 00:16:27 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| Quake96   Pyr pyr, wrum, wrum :D
 
   
 
   Liczba postów: 2,790
 Imię: Piotr
 Skąd: Bydgoszcz
 Pojazd: Romet Ogar 200
 
 | 
			| RE: Problem z gaźnikiem 
 
				 (15-12-2014 23:51:36)franss napisał(a):  z tego co pisaliście gdzieś tam na forum wywnioskowałem że wymiana gaźnika to same plusy. zmniejszenie spalania (na tym tak bardzo mi nie zależy), podniesienie mocy bo ponoć oryginalny dławił silnik tym bardziej że założyłem cylinder 60cm3 
Nie wiem kto to pisał, ale chyba nie miał styczności z 223 i Jikovem. Owszem oryginalny gaźnik jest paliwożerny (bo uwielbia się pocić), ale na pewno nie dławi silnika. Może i na innych gaźnikach można osiągnąć większą moc, ale oryginalny gaźnik nie będzie zły. A to że masz cylinder "60" (tak naprawdę 55ccm) to nic nie zmienia. Różnica w pojemności jest nikła, a waga tłoka niweluje różnicę. Spokojnie wróć do Jikova, odblokuj silnik (jeśli masz jeszcze zdławiony), wsadź zębatkę zdawczą 13z i ciesz się z Ogara    Seryjny silnik bez żadnych przeróbek, zmian gaźników itd. potrafi maksymalnie wycisnąć z siebie nawet 65-70km/h, a prędkość przelotowa, czyli taka nie męcząca silnika to jakieś 50-55km/h.
			 - Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
 - Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
 
 "Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
 Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
 |  |  
	| 16-12-2014 03:56:43 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |