Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cylinder (pseudo)60ccm a żywotność
Autor Wiadomość
patrykkol997 Niedostępny
LwG
*


Liczba postów: 961
Imię: Patryk
Skąd: Rybnik
Pojazd: Inny
Post: #1
Cylinder (pseudo)60ccm a żywotność
Wiem że były podobne tematy ale nic z nich nie wyciągnąłem. Ile daje cylinder 60ccm i jak mocno wpływa on na żywotność. (nie pisać mi że mam dać stary do szlifu bo w takim stanie on już był przy kupnie że nadaje sie na złom) Prosiłbym też o opinie posiadaczy takowego sprzętu.

Moje pojazdy.

Cytat: Jeszcze Ci dobry cylinder znajdziemy, żeliwny, jak się zatrze to do szlifu i znów powrót na wysokie obroty.
Sprzedam: http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/15C5W/
10-01-2012 19:23:46
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Laska:) Offline
Podpaska :)


Liczba postów: 134
Imię: Mateusz
Skąd: Z nienacka
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: Cylinder (pseudo)60ccm a żywotność
Szczerze dużo nie daje ten pseudo cylek 60Ccm Tongue


Musisz do tego wał na mocniejszy wymienić itp itd ;D


I szybciej silnik ogólnie się zużywa...
10-01-2012 19:31:34
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
ttx2525 Offline
Ogarowiec
*


Liczba postów: 163
Imię: Piotrek
Skąd: Zamość/Zawalów
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #3
RE: Cylinder (pseudo)60ccm a żywotność
Mój kumel w drynie ma taki to po 1 wał wytrzyma. 2 Jak dobrze dotrzesz to pojeździś później na nim. 3. Jak już by ci sie zuzył to chyba 2 zestaw bo niewidziałem tłoków 60ccm na szlif
10-01-2012 20:27:47
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
kadetmen Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,150
Imię: Michał
Skąd: -
Pojazd: Inny
Post: #4
RE: Cylinder (pseudo)60ccm a żywotność
Ja mam taki w kadecie i nie narzekam ogólnie na niego , osiągi czy się zwiększyły to nie wiem , bo na starym w ogóle nie jeździłem Tongue
10-01-2012 20:58:10
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Stachu.G Offline
"Dziecko kirca"


Liczba postów: 1,088
Imię: Staszek
Skąd: Podkarpackie
Pojazd: Romet Chart
Post: #5
RE: Cylinder (pseudo)60ccm a żywotność
(10-01-2012 19:23:46)patrykkol997 napisał(a):  (nie pisać mi że mam dać stary do szlifu bo w takim stanie on już był przy kupnie że nadaje sie na złom)
Czasem mógł byś lepiej na tym wyjść niż na tym pseudosporcie
Wszystko da się ogarnąć Wink

(10-01-2012 19:31:34)Laska:) napisał(a):  Musisz do tego wał na mocniejszy wymienić itp itd ;D

Po co ?
jak sam wspomniałeś
Cytat:Szczerze dużo nie daje ten pseudo cylek 60Ccm Tongue

Co do tych cylindrów to słyszałem opinię że wszystko zależy od serii na jaką trafisz jedne wychodziły w miarę a drugie gorzej niż 2 letni oryginalny cylinder
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-01-2012 21:06:03 przez Stachu.G.)
10-01-2012 21:05:32
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
patrykkol997 Niedostępny
LwG
*


Liczba postów: 961
Imię: Patryk
Skąd: Rybnik
Pojazd: Inny
Post: #6
RE: Cylinder (pseudo)60ccm a żywotność
Na mój rozum jak dużo nie daje to żywotność silnika też dużo nie spadnie. Moje następne pytanie-czy spalanie bardzo wzrasta? Kadetmen a ile ci ten kadet wyciąga i czy masz oryginalne zębatki, ile pali na 100 km?

Moje pojazdy.

Cytat: Jeszcze Ci dobry cylinder znajdziemy, żeliwny, jak się zatrze to do szlifu i znów powrót na wysokie obroty.
Sprzedam: http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/15C5W/
10-01-2012 23:31:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
olo1200 Offline
Majster
*


Liczba postów: 695
Imię: Aleksander
Skąd: Brzeg
Pojazd: Inny
Post: #7
RE: Cylinder (pseudo)60ccm a żywotność
ile pali facepalm wiadomo że nie spali ci 5 l, a osiągi nic moim zdaniem nie polepsza się !!

I Love Romet !
11-01-2012 00:01:07
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
szkp Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 279
Imię: Krzysiek
Skąd: Grodzisk Maz.
Pojazd: Inny
Post: #8
RE: Cylinder (pseudo)60ccm a żywotność
Nie ma się czym podniecać. Po prostu cylinder większy o ledwo 5cc, z niechlujnie odlanymi oknami i z niewiadomych materiałów... Co do wymiarów okien, chyba nikt jeszcze nie wrzucił mapy tego cyla, ale nie spodziewałbym się rewelacji. W każdym razie różnice w mocy, spalaniu etc. będą tak niezauważalne że jest to po prostu nieopłacalne. Już lepiej pokombinować z jakimś cylem 70, 80 od jakiegoś japońca- więcej będzie z tego pożytku.
11-01-2012 00:10:26
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Mikołaj Offline
Dziecko słoneczka :D
*


Liczba postów: 1,592
Imię: Mikołaj
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #9
RE: Cylinder (pseudo)60ccm a żywotność
ja ci powiem na moim przykladzie bo mialem "60" i na niej mi gorzej chodzil niz na nominale i wiecej palil wiec ja nie polecam tych 60 a zywotnosc silnika nie spadnie

OGAR 200 NA MOJEMOTO.PL
MOTORYNKA NA MOJEMOTO.PL

obraz
11-01-2012 00:18:34
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
patrykkol997 Niedostępny
LwG
*


Liczba postów: 961
Imię: Patryk
Skąd: Rybnik
Pojazd: Inny
Post: #10
RE: Cylinder (pseudo)60ccm a żywotność
Ok, temat do zamknięcia.

Moje pojazdy.

Cytat: Jeszcze Ci dobry cylinder znajdziemy, żeliwny, jak się zatrze to do szlifu i znów powrót na wysokie obroty.
Sprzedam: http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/15C5W/
11-01-2012 18:38:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Wkład tłumika
Ostatni post: m.wegrzyn
Dzisiaj 16:45:20
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 62
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: grissley
Dzisiaj 16:19:17
» Odpowiedzi: 92
» Wyświetleń: 2649
Części
Ostatni post: marcin1479
Dzisiaj 11:16:52
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 116
potrzebuje pomocy
Ostatni post: TobiaszDymek
Dzisiaj 10:59:32
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 115
[S] Sprzedam Rometa Z150
Ostatni post: MZtkowicz
Wczoraj 22:23:47
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 46
Automat zmiany biegów Oga...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Wczoraj 21:51:14
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 120
Naprawa renowacja Ogar 20...
Ostatni post: Perkoz1984
Wczoraj 21:17:32
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 44
Kupię pilnie 4 odblaski s...
Ostatni post: Kasztan
Wczoraj 19:17:23
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 51
Komar 3 1978 – słaba iskr...
Ostatni post: Ricky
10-07-2025 18:23:11
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 748
Liczba oktanowa a ustawie...
Ostatni post: Dinozaur
10-07-2025 11:23:58
» Odpowiedzi: 62
» Wyświetleń: 6556
Garażowy vlog
Ostatni post: skinder
09-07-2025 21:17:07
» Odpowiedzi: 213
» Wyświetleń: 152199
Oryginalny lakier?
Ostatni post: romek
09-07-2025 20:18:58
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 142
Romet Ogar 200 - usprawni...
Ostatni post: romek
09-07-2025 19:17:56
» Odpowiedzi: 24
» Wyświetleń: 742
Rejestracja na białe tabl...
Ostatni post: romek
09-07-2025 15:25:33
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 418
Jak wyglądały te modele w...
Ostatni post: FranekOriginal15
09-07-2025 14:11:29
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 292

Reklama