Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Chart] alufelgi sachs
|
Autor |
Wiadomość |
Patryk82
Jak sie chce sie, to sie da sie.
Liczba postów: 246
Imię: Patryk
Skąd: Wieluń
Pojazd: Romet Chart
|
RE: alufelgi sachs
Nic niemożliwego, a skoro masz koło z tarczą, to potrzebujesz już tylko:
-pompki z przewodem
-zacisku
-adaptera do montażu zacisku i paru godzin pracy, na jego stworzenie
Dystansujesz najlepiej tulejkami, ale do wstępnych pomiarów możesz używać podkładek (jeśli nie dasz rady załatwić tulejek, podkładki też wystarczą, jednak są uciążliwe w przypadku np. zdejmowania koła). Trzeba też zrobić blokadę tylnego hamulca, ale to też małe piwo, później pozostaje jedynie cieszyć się z alusów w charcinie, pozdrawiam
Aha, co do tarczy zajrzyj do mojego tematu z chartem
Łan cyl, tu stroke
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-09-2014 20:23:22 przez Patryk82.)
|
|
14-09-2014 20:22:16 |
|
2 użytkowników postawiło piwo Patryk82 za ten post:2 użytkowników postawiło piwo Patryk82 za ten post.
charper (09-14-2014), Semmao (10-02-2014)
|
charper
detyfusan
Liczba postów: 2,027
Imię: Wojtek
Skąd: ze wsi
Pojazd: Romet Chart
|
RE: alufelgi sachs
(14-09-2014 20:22:16)Patryk82 napisał(a): Nic niemożliwego, a skoro masz koło z tarczą, to potrzebujesz już tylko:
-pompki z przewodem
-zacisku
-adaptera do montażu zacisku i paru godzin pracy, na jego stworzenie
Dystansujesz najlepiej tulejkami, ale do wstępnych pomiarów możesz używać podkładek (jeśli nie dasz rady załatwić tulejek, podkładki też wystarczą, jednak są uciążliwe w przypadku np. zdejmowania koła). Trzeba też zrobić blokadę tylnego hamulca, ale to też małe piwo, później pozostaje jedynie cieszyć się z alusów w charcinie, pozdrawiam
Aha, co do tarczy zajrzyj do mojego tematu z chartem
dzięki dzięki za informacje jednak to mnie wyjdzie troszeczkę drożej bo dojdzie jeszcze trochę osprzętu do hamulca i prawie nowe ogumienie. ale lada chwila hajs się będzie zgadzał i biorę. dzięki, również pozdrawiam.
|
|
14-09-2014 20:40:11 |
|
|
charper
detyfusan
Liczba postów: 2,027
Imię: Wojtek
Skąd: ze wsi
Pojazd: Romet Chart
|
RE: alufelgi sachs
No więc mam już te koła ale mam jeszcze parę pytań. Ogólnie wyglądają tak:
po pierwsze blokada tylnego hamulca: więc tak:
na tym zdjęciu widzimy aluminiowy klocek przykręcony do osi koła i osadzony tak by blokował koło podczas hamowania. jak wiadomo trzeba go zaadoptować do charta. Czy jeśli wywiercę i nagwintuję w tym klocku dziurę i za pomocą śruby m8 przykręcę do niego oryginalny płaskownik do blokowania koła od charta to czy ten klocek wytrzyma działające na niego siły podczas hamowania? jeśli nie to co innego radzicie zrobić?
druga sprawa: zauważyłem że okładziny są zużyte prawie do zera a na allegro szukałem i nie ma (albo źle szukałem). Od czego podpasować szczęki hamulcowe bądź same okładziny?
trzecia sprawa: trzeba zmienić zębatkę i najlepiej żeby miała tyle samo zębów co oryginalna od charta. da się od czegoś podpasować?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-10-2014 19:51:56 przez charper.)
|
|
02-10-2014 19:49:31 |
|
|
fosa
Stary komarzysta :P
Liczba postów: 1,735
Imię: Filip
Skąd: Kołdowo
Pojazd: Romet Kadet
|
RE: alufelgi sachs
"Lepiej daj fotki z odpalania silnika Smile I napisz co i jak z nim było Smile"
|
|
03-10-2014 16:16:10 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|