Silnik S38B4 a S38ZB4
|
Autor |
Wiadomość |
Elvis
Nowy
Liczba postów: 9
Imię: Paweł
Skąd: Zielona Góra - Kostrzyn nad Odrą
Pojazd: Romet Komar
|
Silnik S38B4 a S38ZB4
Witam wszystkich
Mam komplet karterów do silnik S38B4 (na pedały) i chcę go poskładać, tyle tylko że oprócz karterów nie mam nic innego. Moje pytanie jest jakie są różnice w częściach pomiędzy silnikiem S38B4 a S38ZB4? Proszę bez odpowiedzi typu ten ma pedały a drugi kopkę.
Mam dużo części do tego drugiego silnika i jestem ciekaw czy któreś z tych części mogę wykorzystać.
Tak na logikę to wydaje mi się że wał, sprzęgło, zapłon, koło magnesowe, wybierak, biegi są takie same
Czy jest ktoś w stanie zrobić listę takich części uniwersalnych?
No chyba że więcej jest tych części uniwersalnych to proszę o podanie części, którymi te dwa silniki się różnią
Wiem że silnik na kopkę ma dodatkowo te małe koło zębate przykręcone do lewej połówki karteru.
Pozdrawiam
Moje pojazdy:
-MR1 RYŚ 1960r.
-Romet KOMAR 2351 1978r.
-Rower UKRAINA 1970r. z silnikiem GNOM z 195x
-Rower WANDERER ~1943r.
|
|
26-05-2014 22:51:44 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|