WSK Nowy wał, cylinder i tłok
|
Autor |
Wiadomość |
cross120
Uczeń
Liczba postów: 204
Imię: Adam
Skąd: >Poznań<
Pojazd: Romet Komar
|
WSK Nowy wał, cylinder i tłok
Witam. W mojej wsk 125 mam do wymiany wał bo ma spory luz, cylinder i tłok. Na allegro jest sporo takich zestawów nawet z łożyskami i uszczelkami. Czytałem w internecie opinie tych chińskich zamienników, i jedni polecają a drudzy krytykują i sam nie wiem co zrobić Czy może wał dać do regeneracji (ile to około kosztuję)
i kupić cylinder ZMD nominał do szlifu, zrobić szlif na drugi wymiar tłoka bo akurat mam takie dwa oryginalne nowe tłoki Czy może kupić zestaw z allegro??? Które rozwiązanie było by lepsze?? Jakie macie opinie na temat tych zestawów z allegro.pl
|
|
18-03-2014 17:52:41 |
|
|
plusminus
Technik
Liczba postów: 1,003
Imię: Iwo
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
|
RE: WSK Nowy wał, cylinder i tłok
Zestawy z allegro, niby fajne, ale w praktyce są bardzo kiepskie. Uszczelniacze po miesiącu czasami są tak twarde, ze wycierają rowek na wale, łożyska potrafią się zacierać lub dostawać nadmiernego luzu..
Regeneracja wału w moich okolicach (z nową korbą wliczoną w to) kosztuje 110zł. Cylinder oddać do szlifu i oczywiście założyć na oryginalnym tłoku, skoro takie posiadasz. Łożyska kup w hurtowni, najlepiej jakieś z górnej pólki, tak samo z uszczelniaczami (dwuwargowymi). Wtedy masz gwarancję, ze taki silnik będzie jeździł prawidłowo wiele kilometrów.
"Co to jest takie niebieskie pod siedzeniem????
To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie."
Moje BP
|
|
18-03-2014 18:03:17 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|