Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Ogar 200] Ciężko obraca się silnik
|
Autor |
Wiadomość |
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
Ciężko obraca się silnik
Pomyślałem sobie, że skoro i tak nie mam nic do stracenia, to może jeszcze spróbuję odpalić ten złom. Problem w tym, że silnik dość ciężko się obraca. Tzn. na luzie zębatka zdawcza obraca się z oporem większym niż powinna, a gdy próbuję odpalić go na pych to sytuacja ma się tak: Na jedynce nie ma mowy o nawet próbie odpalenia, gdyż po puszczeniu sprzęgła koło się blokuje i nawet nie myśli żeby się ruszyć. Na wyższych biegach sytuacja ma się tak samo, ale jeśli odpowiednio się rozpędzę to nagle silnik się odblokowuje i kręci. Do tego na luzie mam problem z obróceniem wału. Chcę ustawić zapłon, więc wykręcam świecę, wrzucam luz i próbuję kręcić krzywką. Efekt jest taki, że w prawo ruszy się trochę i się jakby blokuje, a kręcąc w lewo, zamiast obracać wałem to odkręca mi się śrubka mocująca krzywkę Ma ktoś pomysły co z tym zrobić?
Btw. Jak do jasnej cholery ustawić ten zapłon poprawnie? O ile przerwa jest dobra, iskra też jest, tak on i tak nie pali. Raz czy dwa strzeli jak przebiegnę z nim te 50 metrów i tyle. Do tego na stojanie jest taka jakby strzałka skierowana na karter, a na karterze mam wyraźnie zaznaczony punkt (ktoś to chyba zaznaczał śrubokrętem), który wg. mnie powinien pokrywać się z tą strzałką. Tak przynajmniej miałem poprzednio. Teraz strzałka jest o wiele wyżej.
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
04-03-2014 14:31:48 |
|
|
Damian4570
Zaawansowany hardware'owiec
Liczba postów: 1,305
Imię: Damian
Skąd: Strzelce Kraj
Pojazd: Romet Kadet
|
|
04-03-2014 15:28:57 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|