Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Ogar 205] brak mocy i problem z ruszaniem
|
Autor |
Wiadomość |
damix98
Praktykant
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/praktykant.png)
Liczba postów: 375
Imię: Damian
Skąd: Ruciane-Nida
Pojazd: Inny
|
brak mocy i problem z ruszaniem
Siemka. Złożyłem silnik w moim ogarze 205 i mam pare problemów.
Pierwszym jest to że ogar ma dosyć mało mocy na drugim biegu, na pierwszym jeszcze w miarę idzie, ale już na dwójce trzeba trochę go rozbujać. Wiem że to Ogar i nie ma za wiele mocy, ale mój jest dość słaby :/
Drugim problemem jest to, że podczas ruszania trzeba go trochę przeciągnąć na sprzęgle, albo odpychać się tak mniej-więcej do 5km/h i dopiero Romet zaczyna normalnie jechać. Tak samo jest na dwójce, podczas zmiany z 1 na 2 to trzeba trochę go na sprzęgle przeciągnąć bo inaczej moc spada i nie chce jechać.
Trzecim problemem jest to że gdy Romet postoi z dzień nie odpalany to paliwo z gaźnika ucieka i najprawdopodobniej się zapowietrza i ciężko go odpalić. Ale gdy paliwo jest to pali z pierwszego.
Za sensowne odpowiedzi lecą Piwa
Yamaha DT 50: http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=19110
|
|
02-03-2014 20:29:38 |
|
|
Damian4570
Zaawansowany hardware'owiec
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/mechanik.png)
Liczba postów: 1,305
Imię: Damian
Skąd: Strzelce Kraj
Pojazd: Romet Kadet
|
RE: brak mocy i problem z ruszaniem
Masz źle ustawiony zapłon, u mnie było tak samo. Co z tego, że motorek opala i jedzie? Jak masz źle ustawiony zapłon, to nie będzie działał silnik tak jak powinien... Po drugie. Uszczelniacze wymienia się zawsze, jeśli robi się taki remont silnika (co z tego że wydają się dobre, skoro można je wymienić na nowe dla pewności, a nie kosztują majątek, to groszowe sprawy...) Paliwo nie może mieć prawa uciekać w dużych ilościach! Najpierw uporaj się z cieknącym paliwem, potem ustaw d o b r z e zapłon, zobacz czy poskutkowało, jeśli nie to wymień uszczelniacze, sprawdź uszczelki kartery-cylinder; cylinder-głowica; cylinder-gaźnik (choć te zawsze daje się nowe przy remoncie, albo wyrabia z klingierytu czy gambitu). Potem napisz co i jak, oraz czy coś pomogło
PS Na docieraniu oszczędzaj silnik, nie ma co "piłować" i szaleć, bo tak tylko mu zaszkodzisz, lepiej już jeździj te 30 km/h, w sezonie jeszcze się wyszalejesz
![Powiększ](http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/imgs/46572_suzuki%20fan.png)
![Powiększ](http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/imgs/21935_romeciarz.png)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-03-2014 21:40:55 przez Damian4570.)
|
|
02-03-2014 21:39:09 |
|
1 osoba postawiła piwo Damian4570 za ten post:1 osoba postawiła piwo Damian4570 za ten post.
damix98 (03-02-2014)
|
damix98
Praktykant
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/praktykant.png)
Liczba postów: 375
Imię: Damian
Skąd: Ruciane-Nida
Pojazd: Inny
|
|
11-03-2014 01:44:32 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|