emilson14
Nowy
Liczba postów: 91
Imię: Emil
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Pojazd: Romet 50-T-1
|
Romet T1
Witam, oto mój ROMET T1 po profesjonalnej renowacji wizualnej jak i mechanicznej. Był szpachlowany zbiornik, ponieważ zawierał wgniecenia, była malowana rama, zakładane nowe tuleje wahacza gumowe jak i mosiężne, silnik przeszedł kapitalny remont (bez Chińskich części CX). Zostały założone w nim łożyska Niemieckiej firmy FAG. Przed remontem Romet wyglądał strasznie, rama była popaprana samym podkładem, był luz na wahaczu, ogranicznik kierownicy był zerwany, żadne amortyzatory nie działały, w dodatku po wrzuceniu jedynki silnik gasł, ponieważ poprzedni właściciel zapomniał założyć podkładki pomiędzy trybem a łożyskiem wałka zdawczego, korbowód był skrzywiony bo tłok był wbijany młotkiem ( ja preferuję metodę podgrzewania tłoka palnikiem). Romet jest remontowany od 10.06.2013 r wtedy kiedy go dostałem i remontuję go do dziś ze szczególną starannością by na wiosnę można było nim wyjechać.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-01-2014 17:19:33 przez emilson14.)
|
|
31-01-2014 17:10:51 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|