Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Komar] Sprawdzanie cewki WN i ich współczesne zamienniki
|
Autor |
Wiadomość |
romek
019 rzondzi

Liczba postów: 2,396
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
|
Sprawdzanie cewki WN i ich współczesne zamienniki
No właśnie. Tak myśląc o swoim Komarze zastanawiam się czy nie będę musiał kupić nowej cewki zapłonowej.
Komar obecnie ma bardzo słabą iskrę. Platyny są w porządku, świeca też, przerwa na nich. W Komarze siedzi cewka produkcji w każdym razie współczesnej (2009r., najpierw w motorynce, tam po pewnym czasie silnik na niej nie chciał działać, a Komar z początku dobrze). Mając doświadczenia z takimi cewkami (pamiętam jak kiedyś kolega robił dla mnie Komara 2352 z silnikiem 023 - dwie nowe cewki okazały się wadliwe) jestem już na to uczulony. Na początek mam pytanie. Czy da się sprawdzić cewkę zapłonową bez omomierza czy multimetru? Drugie pytanie dotyczy nowych cewek. Obecnie widzę na allegro że jedyne nowe cewki ZMD stoją po 80 zł, więc wpadł mi w oko produkt współczesny, ale krajowy:
http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-komar-...16870.html
Podzielicie się doświadczeniami?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-07-2013 20:04:14 przez romek.)
|
|
14-07-2013 20:02:21 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|