Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
komar, silnik s38
|
Autor |
Wiadomość |
Norbi
Uczeń

Liczba postów: 217
Imię: Norbert
Skąd: Zwoleń
Pojazd: Romet Komar
|
komar, silnik s38
Witam, mam dziwny problem z komarkiem. Ostatnio robiłem generalkę w moim silniku,wymieniłem łożyska, simeringi, tarcze sprzegła, no wszystko co było zużyte. Zadowolony wkładam silnik w ramę, po drobnych regulacjach odpala ale są problemy:
Gdy go już odpalę to nie ma niskich obrotów, tylko takie jak dostaje lewe powietrze, chodzi sobie sam na wyższych i gdy dodam od razu gazu to albo nie reaguje albo się dusi, gdy dodam powoli to wejdzie już na te wysokie i będzie chodził, nawet nie przerwie. Dostaje gdzieś lewe powietrze bo jak zatkam ręką filtr to chodzi i wtedy ma niskie obroty takie jak powinien mieć i próbuje dodać gazu to momentalnie gaśnie. Wkręcę go manetkom na te wysokie obroty i wrzucę bieg to nie ma siły jechać, gaśnie. Zauważyłem też, że czasami widać jak z filtra leci dym. Zimny czy ciepły to aby dostanie paliwa to pali leciutko.
Co to może być? co do lewego to na łączeniu gaźnika z cylkiem to jest dobrze uszczelnione, simeringi nowe jak i uszczelka pod cylindrem, gdzie jescze może ciągnąć to lewe?
I jeszcze jak założę tłumik to nie chce palić tylko, a gdy tylko zdejmę kolanko pali na dotyk?
Proszę o pomoc,
|
|
07-02-2013 21:52:07 |
|
|
koi7
Kupuje ramy

Liczba postów: 533
Imię: Łukasz
Skąd: Białcz - Gorzów WLKP
Pojazd: Inny
|
|
07-02-2013 22:11:54 |
|
1 osoba postawiła piwo koi7 za ten post:1 osoba postawiła piwo koi7 za ten post.
Norbi (02-08-2013)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|