| 
		
	 
		
		 Ocena wątku: 
			
				0 głosów - 0 średnio12345 
		
	
		| naveintre   Praktykant
 
  
 
   Liczba postów: 478
 Imię: Michał
 Skąd: Stalowa Wola
 Pojazd: Romet Ogar 200
 
 |  |  
	| 10-12-2012 20:09:20 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| nie_mientki   Pomocny użytkownik
 
 
   Liczba postów: 6,376
 Imię: Michał
 Skąd: Puławy
 Pojazd: Romet 50-T-1
 
 | 
			| RE: Wybór 
 
				 (10-12-2012 20:26:37)mikizpl napisał(a):  Ja mam i to, i to. Powiem tak: odwrotne biegi w ogarze są fajne bo nie trzeba ich trzymać, kopka delikatnie mówiąc to katorga i często idą półksiężyce, ale ma dobre właściwości eksploatacyjne i jezdne przy czym ma fajne przełożenia. Na korzyść T-1 przemawia: stabilniejsza (według mnie) lepiej się jeździ po wygodniejsza, biegi też fajne bo trzy i są po ludzku ustawione i jest przede wszystkim ładniejsza, a wady: trzeba umieć w miarę dobrze jeździć żeby się psuła, małe schowki, gorsze magneto niż w ogarze bo się krzywi. Więc moim zdaniem na początek lepiej brać ogara 200 
Jesteś moim mistrzem. Zaletą silnika 223 są inaczej chodzące biegi, a zaletą T1 "biegi po ludzku ustawione". WTF?
 
Ponadto w T1 też nie trzeba biegów przytrzymywać. Wystarczy ustawić automat(przy pomocy jednej śrubki) i zakontrować. I potrafić liczyć do czterech i pół.
 
Małe schowki faktycznie, ale mieszczą wszystko co trzeba(baterie i narzędzia). I dzięki temu że są małe pojazd wygląda bardzo zgrabnie.
			 KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
 |  |  
	| 10-12-2012 20:33:33 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |