Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Poziom paliwa gaźnik Duells Jawa 50
|
Autor |
Wiadomość |
romek
019 rzondzi
Liczba postów: 2,205
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
|
Poziom paliwa gaźnik Duells Jawa 50
No dzień dobry problemy z Ogarem 200 się zaczęły już po ledwie paru kilometrach, ogólnie to na początek zacznijmy że próbuje ustawić poziom paliwa. Czyli zostawiam na odkręconym kraniku na chwilę, zakręcamy, zdejmuje pokrywkę, wyjmuje pływak i próbuje zmierzyć suwmiarka ile jest paliwa licząc od dnia, i obojętnie jak bym wygiął blaszkę, nawet na maksa do góry to jest zawsze ok. 10mm a powinno być 13-14. Czy coś źle robię czy Duells tak ma ? Sprawdzałem na Ori pokrywce i Ori pływaku nie widzę specjalnej różnicy.
Ogólnie to dodam że poziom probowalem ustawić bo miał za dużo powietrza, dobrze chodził tylko na max podniesionej iglicy ale wtedy świeca cała czarna, jak dałem niżej to jest ładny kolor świecy kawa z mlekiem ale dławi się na trójce , chyba że przytkam palcem wlot do filtra to nie a teraz to już w ogóle stracił iskrę i nie pali, poza tym problemy ma z wolnymi obrotami i jak odejmuje gazu to reakcja na te odejmowanie jest bardzo wolna za to wkręca się pięknie ogólnie to nigdy więcej żadnej jawki dziękuję dobranoc 019 rzondi
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-03-2024 18:14:46 przez romek.)
|
|
24-03-2024 18:10:53 |
|
|
Mixol
Uczeń
Liczba postów: 231
Imię: Mixol
Skąd: okolice Mińsk Maz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Poziom paliwa gaźnik Duells Jawa 50
Dezamet, 223, czy inne wynalazki, 3/4 problemów sprawie zje...ny zapłon i gaźnik.Jak mamy dobre części tzn, cewka, kondensator, przerywacz o stanie silnika typu luzy na wale nie wspominam to jest wszystko fajnie i to chodzi.Obecnie jest problem z jakością części, nawet nowych.Co do gaźników te współczesne Duellsy nie zawsze się spisują, akurat moje doświadczenie z tym jest bardziej w Wueskach - problemy z regulacją gaźnik pracuje bogato a regulacja nic nie daje.Te nowe G20, Pegazy, Jikovy lepiej omijać i zainwestować w Dellorto czy PWK.To samo tyczy się zapłonu, pamiętam jak w 2014 była burza na forum WSK o zapłonie CDI, że to badziew chiński, bo se przerywacza nie umiecie ustawić itp itp.Kto chce oryginał niech ma i jeździ, nikogo nie namawiam ale z doświadczenia a grzebie w tych gratach długo, pierwsza Motorynka była w 1999.Szkoda czasu i nerwów na ten złom, naprawdę lepiej zainwestować w dobry zapłon, gaźnik i po porządnym remoncie silnika cieszycie się jazdą a nie wiecznym grzebanie czy to w nieudanym nowy wyrobie, czy starym rupieciu.Chyba z wiekiem zrobiłem się bardziej wygodny i leniwy żeby tracić czas na przerywacze, jeszcze żebym chociaż miał pewność że zrobię, ustawię i ma spokój.
Działaj przy tym Ogarze bo szkoda Twojej pracy żeby stał.
|
|
26-03-2024 11:53:13 |
|
1 osoba postawiła piwo Mixol za ten post:1 osoba postawiła piwo Mixol za ten post.
Debesta (03-26-2024)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|