Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Pony] M2 różnice w ramie
Autor Wiadomość
romek Offline
019 rzondzi
*


Liczba postów: 2,747
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
Post: #1
M2 różnice w ramie
Witam wszystkich, mam pytanie które trochę być może pozwoli usystematyzować wiedzę motorynkową. Otóż jakiś czas temu zauważyłem, i pisałem nawet tu w jednym temacie, że ramy motorynek M2 się dosyć sporo od pewnego momentu różnią. Mniej więcej od 1984/1985r. główka ramy jest połączona z rurą główną nieco wyżej i pojawiło się wzmocnienie w połączeniu rury głównej z podsiodłową.

Stary typ ramy:
https://thumbs.img-sprzedajemy.pl/1000x9...417206.jpg

Nowy typ ramy:
https://archiwum.allegro.pl/oferta/romet...52140.html

Podejrzewam że zbiegło się ta zmiana z wprowadzeniem w 1984r. modelu M3, chodziło tu zapewne o unifikację i żeby silnik 025 lepiej pasował. W związku z tym mam kilka pytan na które może ktoś zna odpowiedź.

1. Kiedy dokładnie (miesiąc) wprowadzono model M3
2. Czy mocowania silnika mogły się różnić, bo czasem widać że silnik jest nieco bardziej obwisły, mówię tutaj zarówno o dwóch wersjach M2 jak i między M2-M3
3. Kiedy zlikwidowano ucho do głowicy
4. Niech mi ktoś wyjaśni jakie były rodzaje podnóżków i w jakich latach Wink
5. Były w końcu M3 z kierownicą na mostku?
6. Czy ramy różniły się rozstawem osi?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-02-2022 15:22:40 przez romek.)
12-02-2022 15:07:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Silnik Ogar 200/Jawa 50 c...
Ostatni post: Bob_Harley
Dzisiaj 23:15:32
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 24
Witam :-)
Ostatni post: romek
Dzisiaj 23:03:57
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 22
Problem ze światłami
Ostatni post: romek
Dzisiaj 22:59:07
» Odpowiedzi: 51
» Wyświetleń: 32448
Witam
Ostatni post: mateusz9127
Dzisiaj 13:44:47
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 33
Jaki silnik 023 czy 019 i...
Ostatni post: grissley
Dzisiaj 12:43:44
» Odpowiedzi: 20
» Wyświetleń: 15236
Czy ogary 205 były malowa...
Ostatni post: Tomasz-pr110
Wczoraj 20:25:28
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 1497
cylinder alu wsk
Ostatni post: KolibeR
Wczoraj 00:46:58
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 89
Gaźnik
Ostatni post: marcin1479
02-09-2025 09:08:55
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 115
Remont
Ostatni post: grz3513k
01-09-2025 21:51:55
» Odpowiedzi: 46
» Wyświetleń: 3925
nieznany model roweru
Ostatni post: chmielu
01-09-2025 18:10:51
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 167
Klakson belma SAS-3
Ostatni post: romek
01-09-2025 15:04:15
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 157
Wysoki wzrost a Romet 237...
Ostatni post: grissley
01-09-2025 00:26:51
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 293
Kadet Automatic 110
Ostatni post: MacRoial
31-08-2025 23:22:50
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 146
ogar 200 kartery ocena
Ostatni post: łogór 200
31-08-2025 22:58:35
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 206
Jaki lać olej do mieszank...
Ostatni post: tramwajarz
31-08-2025 21:21:47
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 810

Reklama