Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Luzy na zawieszeniu, na wahaczu i w kołach
|
Autor |
Wiadomość |
Debesta
Człowiek Sztos
Liczba postów: 1,480
Imię: Lechu
Skąd: Dęblin
Pojazd: Romet 2375
|
RE: Luzy na zawieszeniu, na wahaczu i w kołach
(07-04-2021 09:40:40)wojakrob napisał(a): (06-04-2021 19:39:17)Debesta napisał(a): Zalej koniecznie olej lux 10, lub hipola, 10w40 jest za zadki
Lux10 jest SAE 30, czyli ma mniejszą lepkość niż 10W40. Dlaczego twierdzisz że będzie za rzadki?
Ponieważ gęstość i lepkość to są dwie różne rzeczy.
A co do pływaka, to trzeba go podgrzać, aby benzyna wypaprała, należy uważać, by cyna z łączeń nie spłynęła.
"Ludzie, nie wierzcie w to że Ja jestem. Może i jestem, nie powiem że nie"
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-04-2021 14:42:09 przez Debesta.)
|
|
07-04-2021 14:39:52 |
|
|
wojakrob
Uczeń
Liczba postów: 250
Imię: Robert
Skąd: Wrocław
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Luzy na zawieszeniu, na wahaczu i w kołach
(07-04-2021 14:39:52)Debesta napisał(a): Ponieważ gęstość i lepkość to są dwie różne rzeczy.
Lepkość kinematyczna jest pochodną gęstości.
SAE 40 ma przeważnie większą lepkość kinematyczną niż SAE 30
Lux 10 (SAE 30) ma w 100 st C lepkość kinematyczną 10,9 mm2/s
Platinum Classic 10W40 ma lepkość kinematyczną 14,5 mm2/s
Lepkość kinematyczna przekładniowego Hipola (typowego, GL-4, 80W90) w 100 st. C wynosi 15,6.
Czyli z tych 3 Hipol ma największą gęstość - większe opory
Kto pyta nie błądzi, kto pyta za dużo może oberwać - Julian Staniszewski, nauczyciel rysunku technicznego w LZN Wrocław
|
|
13-04-2021 11:20:18 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|