Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Kluczowy czynnik do wybieranie świec do s38/017 itp.
|
Autor |
Wiadomość |
Norweski Zomowiec
Mechanik
Liczba postów: 1,793
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
|
Kluczowy czynnik do wybieranie świec do s38/017 itp.
Witam. Jakie jest kluczowy czynnik, aby świece tak szybko nie padał, albo jakieś jaja nie robiły?
Teraz mam iskrę f80 nową. Pracowała niewiele na 017 z cdi i wszystko w porządku (może trochę nagaru, bo bogata mieszanka). Tą świece przerzuciłem s38, który jest sprawny (jak już z nim się coś dzieje, to albo świeca albo gaznik)i przejechałem się na nim około 3km. Po tej odległości silnik zgasł - ale spoko - okazało się, że zabrakło paliwa. Podprowadziłem na stacje i nalałem litra z mieszanką. Próbuje odpalić i nie odzywa się silnik. Próbowałem kilkukrotnie i nadal nic - podprowadziłem do domu, wykręcam świece i sprawdzam iskrę - JEST NIEBIESKA ISKRA - dobra, więc nalewam pod świece trochę benzyny i próbuje zapalić - NADAL nie odzywa się. Sądzę, że może świeca padła, jak to nowe - już myślę nad kupieniem starej świecy od jakiegoś UAZ'a. Jednakże tą świecą iskra f80 idę z powrotem do silnika 017 z CDI, wkręcam go - kranik i kopniak - ODPALIŁ ZA PIERWSZYM KOPNIĘCIEM. To ja już nie wiem od czego zależy , kiedy działa i kiedy nie. Mam starą, nie do końca sprawną świece PAL N7 (jak się rozgrzeje, to nie funkcjonuje, ale mniejsza o to), wkręciłem do tego s38 sprawdzić, czy może iskrownik pada? - i co - s38 z tą starą PAL od razu zapalił.
To ja już nie mam pytań. Może coś złe robię ze składem mieszanki? leje do 1l 40ml. Zmienię teraz na 25ml, ale może jakiś jeszcze czynnik jest?
|
|
28-03-2020 21:26:54 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|