| 
		
	 
		
			| 
					Wał Wsk 125
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
	
		| darek23   Never Give Up!
 
  
 
   Liczba postów: 322
 Imię: Darek
 Skąd: Kozienice
 Pojazd: Romet Ogar 200
 
 | 
			| Wał Wsk 125 
 
				Witajcie. Planuje wymianę wału w wsk i potrzebuję opinii o dostępnych na rynku wałach współczesnej produkcji. Jest duża rozpiętość cenowa (150-400) jak i różne rodzaje wałów. Wały pełne, z blachami, z łożyskiem igiełkowym jak i na tulejce. Czy ma ktoś jakieś wrażenia co do jakości wykonania, wytrzymałości i co można polecić z dostępnych na rynku wałów. Obecny wał po oględzinach w zakładzie zajmującym się regeneracją, koszt części +/- 240(korba, czopy, blachy i lepsze łozyska igiełkowe) i robocizna 150. Wychodzi cena droższych wałów współczesnej produkcji, więc zastanawiam się czy nie warto kupić coś nowego. Szacowane przebiegi są niewielkie, sprzęt na niedzielne przejażdżki i wypady na ryby i grzyby. Jeśli macie jakieś doświadczenia z wałami współczesnej produkcji, z góry dzięki za wszelkie opinie. Wiem że najlepszy orginał po regeneracji, jednak po takiej regeneracji z orginału zostają same przeciwwagi.
			 |  |  
	| 22-09-2018 09:26:38 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| gregorian2008   Technik
 
  
 
   Liczba postów: 967
 Imię: Grzegorz
 Skąd: Tylmanowa
 Pojazd: Romet Pony
 
 |  |  
	| 22-09-2018 17:31:15 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |