Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Motorynka z silnikiem simsona
|
Autor |
Wiadomość |
karolziaja2000
Nowy
Liczba postów: 4
Imię:
Skąd:
Pojazd:
|
Motorynka z silnikiem simsona
Witam, tak jak w tytule planuję zbudować od podstaw motorynkę z silnikiem sima. Narazie mam ramę, bak, kierownice, lagi, koła i parę pierdółek. I chciałbym wiedzieć co poza obrócenoem koła będę musiał przerobić, jak tam jest z instalacją elektryczną itp.
PS. Większość części jest uratowana ze złomu przed straceniem a niektóre dał mi kolega u którego i tak by zgniły, więc z góry dziękuję za odp. w stylu "chce zniszczyć motornkę" czy coś.
Pozdrawiam
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Jeżeli ktoś by miał do sprzedania jakieś fajne części po dobrych cenach to jestem zainteresowany, chętnie kupię też silnik od sima s51
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-08-2018 11:47:30 przez karolziaja2000.)
|
|
20-08-2018 11:45:40 |
|
|
Odrestaurator
Majster
Liczba postów: 3,256
Imię: Szymon
Skąd: Knurów
Pojazd: Inny
|
RE: Motorynka z silnikiem simsona
Hamulca nie musisz zmieniać, przecież to to samo czy Ogar czy motorynka, Ogar 200 na tylko blokadę bębna (taki mały wystający bolec z wahacza) i ten bolec musisz przespawać na drugą stronę wahacza, może to być np. kawałek śruby albo jakiegoś wałka. Potem tylko obracasz koło i musisz wymyślić jakoś przeniesienie cięgna hamulca na drugą stronę, bo dźwignia jest z prawej strony. Odwrócić wahacza nie możesz bo odwracając wahacz odwrócisz też mocowania amortyzatorów.
Katalog masz tu:
https://chomikuj.pl/msienkiel99/romet/Ka...999009.pdf
Zawieszenie przednie możesz pokombinować z małego chińskiego crossa 125 np. loncin.
Mój Simson
YT: POLMOZBYT
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-08-2018 15:36:55 przez Odrestaurator.)
|
|
20-08-2018 15:35:45 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|