| 
		
	 
		
			| 
					Motocykle
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
	
		| marcin1479   Uczeń
 
  
 
   Liczba postów: 261
 Imię: Marcin
 Skąd: Lipno
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| Motocykle 
 
				Witam mam do was pytanko, może ktoś miał któryś z tych motocykli,może ma i powie mi który z nich jest najlepszy na początek i dlaczego, wady zalety,jazda,spalanie, awaryjność itp    
Suzuki GS 500 E 
Yamaha Diversion XJ 600 
Kawasaki ER 500 
 
czy może jakiś inny ? POzdrawiam
			 |  |  
	| 01-05-2018 01:33:02 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| Artur   Zachmurzony
 
  
 
   Liczba postów: 2,356
 Imię: Artur
 Skąd: Poznań
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: Motocykle 
 
				Nie bierz GS. Często się sypią, przynajmniej wielu narzeka. 
ER całkiem fajne, chociaż to zdławiona i troszkę ulepszona GPZ (magneto, napinacz rozrządu itp). Wolałbym kupić GPZ i donowocześnić (parę elementów do przekładki). Uważaj na cieknące oringi króćca termostatu - błahostka, ale częsta i irytująca (i w ER, i w GPZ).
 
XJ fajna sprawa - tylko na start polecam wyższą szybę. Mi już przy 100-120 km/h głowę urywało. Wyższa szyba i sprawa załatwiona (chyba, że mówimy o nakedzie - wtedy inna sprawa). Sprzęt bezawaryjny (chociaż w moim po sprzedaży rzekomo regulator padł - ale czy to coś poważnego?), zadziwiająco wygodny - raczej na trasy. Łatwo znaleźć coś taniego i w miarę zadbanego.
 
ER/GPZ będzie zrywniejsza i fajniejsza w mieście, za to XJ lepiej sprawdzi się w trasie (taka moja opinia - GPZ i XJ miałem). Wada dwucylindrowców - zachęcają do żwawszej jazdy i spalanie rośnie...    
Zależy też, w jakim budżecie szukasz - czasem fajne XJ/ER są w cenie np. najtańszych ER6.    
Najlepiej wziąć to, co w najlepszym stanie i najbardziej odpowiada gabarytowo.   
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-05-2018 20:20:26 przez Artur.)
 |  |  
	| 01-05-2018 20:14:24 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |