| 
		
	 
		
		 Ocena wątku: 
			
				0 głosów - 0 średnio12345 
		
			| 
					Wyregulowana regulacja.
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
		
		
	
		| Tomaszabc   Nowy
 
  
 
   Liczba postów: 117
 Imię: Tomek
 Skąd: Łuków
 Pojazd: Romet Pony
 
 | 
			| RE: Wyregulowana regulacja. 
 
				Kiedyś kupiłem zestaw naprawczy gaźnika, wymieniłem i nie działa. Okazało się, że iglica gaźnika ma 4 rowki zamiast 3 i jest dłuższa    Taka dygresja
 
Iglica na najwyższy rowek - więcej powietrza. 
Ilość obrotów - 5-6 to tylko wartość orientacyjna bo każdy gaźnik minimalnie się różni. Trzeba regulować na słuch. 
Na wkręconej śrubce nie odpala bo powietrza nie ma - tak wynika z mojej wiedzy.  
Gdyby było zbyt dużo powietrza to sam by się wkręcał w obroty jak to ma miejsce kiedy zakręcimy kranik i zostawimy na wolnych- po chwili obroty mocno zaczną wzrastać i zgaśnie.
 
Przyczyną zalewania świecy może być niezamykający dopływu paliwa pływak
			 |  |  
	| 26-11-2016 23:46:09 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif) 2 użytkowników postawiło piwo Tomaszabc za ten post:2 użytkowników postawiło piwo Tomaszabc za ten post. młodychłopak (11-27-2016), rafi555 (11-26-2016)
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |